לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חיבוק


היום היה ארוך ארוך

התחיל יפה

נגמר בברוך

האמצע דווקא שגרתי

הסכיתו, תהיו איתי

 

זה יום שני רגיל רגיל

בעבודה עשו תרגיל

לא מעניין אבל קטן

שינפח בלאגן

 

ב-6 חתכתי. חצי יום הסנני

מבלי לומר להם שלום

מיהרתי לקופת חולים

זה כלום, שטויות, רק סידורים

 

סיבוב קטן בין חנויות

מצאתי סנדלים שחורות

שתיתי כוס קפה קטן

והלאה, למכון - בזמן.

 

אצה, רצה, מתאמצת

מתמתחת, מתפוצצת

ודקה לפני סגירה

טלפון מהילדה

 

"אמא, אמא, איפה את?"

היא שואלת בנמנום

"תכף תכף מגיעה"

לא לדאוג, היי שלום.

 

אבל אז,

ליד הבית

הסופר פתוח ואין לי חלב

קפצתי לרגע, דקה דקתיים

קניתי גם שום ושוקולד רב

גבינה ונקניק, גם לחם, גם יין

וחומר ניקוי

מברשת שניים

עשיתי סיבוב, 

לא משהו חשוב

שעה בקופות

יצאתי. חצות!

 

מיהרתי הביתה

30 שקיות

ותיק 

נעליים

צרור מפתחות.

צלצלתי בדלת...

....

צלצלתי בדלת...

...

צלצלתי בדלת...

...

ואין מענות מופתע

 

הטלויזיה מבפנים רועשת בקולי קולות

והילדה 

על הספה

נרדמה!

יושנת עמוקות.

 

נשמתי עמוק ועשיתי חושבים

בסוף היא תקום מרעש הצילצולים

בסוף היא תקום

היא הרי תתעורר

נשמתי עמוק והמשכתי לצלצל

 

צלצלתי בפעמון

וחייגתי לנייד

דפקתי בדלת 

חזק ומייד.

מעוצמת הרעש 

קמו השכנים

פתחו את הדלת 

בפיג'מה

נבוכים.

ורק היא רדומה

ישנה לה עמוק

לא מזיז לה צלצול

לא מעיר לה לדפוק

 

השכנים החמודים

הציעו לי לישון

אצלם, רק הלילה

בספה בסלון

 

ואז זה קרה.

איזה בום.

היא ערה!

 

הצלצול, הוא חדר

את חומת החלום.

היא פתחה מנומנמת

בעיני יהלום

"אמא באת" היא שמחה

וחיבקה ברכות

ואני,

נמוגה לי כל הקשיחות

הכעס ברח

לא נורא, מה קרה

חיבקתי בחום

נישקתי חזרה

בואי חמדתי

מאוחר

זמן לישון

היה יום ארוך

מחר שוב פעם יום.

נכתב על ידי , 4/4/2012 18:02   בקטגוריות פואטיקה בגרוש וחצי, domestic  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




שוב פגשתי את גבירת ה- BDSM שסיפרה לי בפרוטרוט על אורח חייה המתגבש. המ...

 

עבד לו היה לי

גדול, שחור ושרירי וחזק
הייתי מורה לו 
להושיב אותי על כתפו
ולצעוד ברחבי העיר
לפה ולשם
להשוויץ בפני כולם

 

בכניסה לבוטיק הכי יקר
בכיכר המדינה
הייתי מורה לו - הורד אותי מתוק
וביציאה - שלם, חיים שלי
והרם אותי שנית
ובביתי אותי תוריד
שם תרים אותי שלישית
לפסגות של בראשית 


הנח אותי בכס המלכות
ולקק אותי שעות עד שאאנק ברכות
ואז אלי חדור
מאחור
ולא תיפול 
עד שאורה לך לחדול

 

כשאתעייף
הנח אותי במיטת כסים
וכסני בשמיכת פוך אווזים
ונשקני ברכות בזזים
ולך לישון 
בסלון

 

 


לא באמת.

 

 


נכתב על ידי , 17/12/2011 18:36   בקטגוריות פואטיקה בגרוש וחצי, פנטזיות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגובה הולמת?


אבוא, אם אבוא, כשתצא מהבית

כשתגור לבדך ותמתין לבואי

אבוא, אם תקרא לי,

זכה ונרגשת

עם תיק ונרתיק, בסומק פראי

 

כשאבוא, לא אבוא לביתה של אחרת

לא אבוא בהסתר

לא אבוא בהחבא

כשתמתין לי פנוי בלי טבעת עוצרת

אופיע 

אגיע

במתק ונהי

 

בינתיים ארקוד ואשמח כמה בא לי

אצא ואבוא בבתי יזיזים

אנחם את נפשי, את גופי שיחם לי

וכל מהותי רק לטוב ונעים

 

 

 

נכתב על ידי , 15/12/2011 22:58   בקטגוריות פואטיקה בגרוש וחצי, אהבה ויחסים, בנים בנים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדיף להיפסל מוקדם


אני מפלה

על בסיס גיל

על בסיס תרגיל

צבע

ובעיקר מצב משפחתי


 

אני פוסלת

במומי פוסלת

על קצה קצהה של אי בהירות

יהירות

ומבט כזה, טיפה נבזה, 

מהסוג שמשאיר מועקה בחזה

נכתב על ידי , 26/8/2011 18:29   בקטגוריות פואטיקה בגרוש וחצי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בסוף ישבר לי הלב


הוא היה חמוד מדי ומקסים מדי זה ברור וזה מסוכן

ונשאר לישון

זה עוד יותר מסוכן

כי באמצע הלילה

במהלכה של השינה

מתישהו בין החלום החמישי לשישי

פשטתי את המגננות,

הן הציקו לי בצד ושכחתי, 

שכחתי שאני לא לבד

שיש פה מישהו

הסרתי אותן,

חשבתי שרק לרגע

והמשכתי לישון כאילו כלום, כאילו אתמול

אבל בבוקר, קמתי ערומה 

ופשוטה כמו ענף

כמו ספוג

נוחה להתרשם

 

 

 

נכתב על ידי , 21/8/2011 23:26   בקטגוריות פואטיקה בגרוש וחצי, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)