לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

גלגלון


נכתב על ידי , 15/3/2006 19:02   בקטגוריות מצבים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בילוי במיון


הנה אחד משעשע.

 

אני אמורה לעבוד עכשיו, כן. בגלל כל השעות שהחסרתי (ראה פוסט קודם - אלי באיכילוב)  וטונות העבודה שהצטברה על שולחני (טוב נו, בעיקר ב- outlook שלי) ובמקום, מוצאת את עצמי בודקת junk mail ובלוגים שהתעדכנו לאחרונה.

שתדעו.

 

את יום ראשון בלילה, ביליתי בחדר המיון של איכילוב, במרדף אחרי רופאים ואחיות ראשיות תקופות תזזית.

חדר מיון בלילה - זה מצחיק. כן, באמת.

היתה שם אחות ראשית שכל רבע שעה צרחה שיקראו כבר למנקה ואיך קוראים לו לעזאזל. לקראת 3 לפנות בוקר, הוא הואיל בטובו להגיע ולהודיע שקוראים לו ולדימיר (צפוי). ולדימיר הוא איש מבוגר, בסביבות ה- 60, שבמקום לישון לצד אם ילדיו, מעביר את לילותיו בריקון פחים וניקוי הרצפות של אולמות 1 ו- 2 בחדר המיון. מיילא זה, אלא שהתאכזר עליו גורלו עוד יותר, והוא עושה את זה תוך איום מתמיד בשפיכת אחד הפחים על ראשו - כדברי הראשית באותו הלילה.

בשתיים לפנות בוקר, הגיע ילדון צעיר. משהו בין 18 ל- 25, שצרח איימים כי האצבע נתקעה לו ברוכסן הטרנינג. הוא לא הסכים לשום פעולה מתקנת אלא אם נערכה בהרדמה. חמיד, הרופא התורן באולם 1, הביא צבת לניתוק הרוככסן הסורר והילדון כמעט התעלף. כל שאר החולים, הצטרפו בחדווה למקהלת הצרחות - פתאום לכולם היה דחוף להראות לעולם כמה כואב להם. וגם ריחמו על הילד, שלא יצרח לבד.

כשהתנתק הרוכסן מהבגד וגם נפשו של הנער כמעט התנתקה מגופו, לפחות לפי עוצמת השאגות, מרחו לו משחת אלחוש ומשכו בעדינות את המתכת מהאצבע. פתאום התמלא חלל המיון בתודות וברכות. חמיד נהיה ישו בזעיר אנפין. המלאך הגואל. פלורנס נייטינגייל, לא פחות.

החבר של הילד (שנראה אבא שלו, או לפחות דוד) שיטף בשמחה את שאר החולים בסיפור התקיעה. מסתבר שלקח את חברו לביקור ראשון בבורדל. הילד התרגש כל כך עד שתקע את הזיפפר באצבע.

ולי לא נותר, אלא לקוות שהתקיעה התרחשה לאחר ה- "תקיעה".

נכתב על ידי , 29/12/2004 22:00   בקטגוריות מצבים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחותי פסיכית


לא סתם פסיכית - ברמות.

היא כל כך דפוקה שהיתה מקבלת שניצל של כבוד בכל מזללה.

נכון, יש נסיבות מקלות - היא מתחתנת בעוד פחות מחודש. אבל זו לא הפעם הראשונה שהיא מפגינה התנהגות פסיכוטית בעליל ובפעמים הקודמות היא לא התחתנה. וגם לא היתה בהריון.

מקסימום יומיים לפני איזה מבחן - בהחלט לא נחשב.

בפעם הקודמת, היא נתקפה אמוק על אמא שלי, שתקנה לה מייד, אבל מייד שלושה זוגות של ליוויס. אני חוזרת: התקף פסיכוטי בגלל ג'ינס.

 

בקיצור, הבחורה ההיסטרית הזו, שרק במקרה יצאה מאותו הרחם שאני במו ריאותי החורקות צרחתי ממנו את צריחתי הראשונה, שלחה לי שלשום SMS. הנה הוא לפניכם, מילה במילה: "תודה באמת שחזרת אלי. אחותך"

מה??????

מסתבר ששבוע לפני כן, היא התקשרה אלי בעודי בעיצומה של ישיבה סוערת. בנימוס אמרתי לא עכשיו ומייד שכחתי מכל העניין.

היא

ישבה בבית, כססה ציפורניים וחיכתה לצלצול

טוב. צלצלתי.

מיד, בלי לחשוב או להסס אף רגע, שפכה עלי אחותי, קיטונות רותחים של בכי וצרחות: "את אחות גרועה. לא אכפת לך ממני. את לא מארגנת לי מסיבת מקווה. את לא מארגנת לי מסיבת רווקות . את אפילו לא באת איתי למדידות. אצל שלי חגגו בשלושה מוקדים"

והפיאנלה - "למה אני צריכה לבקש כל דבר"

אני מקצרת, אבל העונג נמשך כמחצית השעה.

לא עזרו מילות חנופה, לא עזרו צעקות שכנגד, אז העברתי לאלי את הנייד ומיד התקשרתי לאמא בנייח.

היא כבר היתה באותה הסיטואציה, כמה דקות קודם ונותרה המומה ודואבת על ריצפת המטבח.

אצלנו לא עושים עניין ממקווה. מצפים מהכלה לעתיד לחגוג בעליזות את סיום הרווקות עם חברותיה בצנעה ובכלל שתגיד תודה על מימון החתונה הכבד שלא לדבר על המכרז לבית הזוג הצעיר.

מקווה????

לא מספיק הייתי שם פעם אחת יותר מדי, היא רוצה שאבוא לשם שוב, מלווה בתופי מריים ויוצאת במחולות.

 

את כבר לא בתולה, אחותי.

את כבר לא בת 16.

אף אחד לא מוכר אותך ולכן גם לא צריך לשמן את המערכת במשתה שבעה ימים.

ואצל שלי, הם כל כך שמחו שהיא יוצאת סוף סוף מהבית ומשאירה להם חדר נוסף, שכל החגיגות היו שוות את זה. את יצאת מהסינור של אמא מזמן. פיזית לפחות.

 

מה אני עושה איתה, מה?





Off Topic

פשששש, איש אחד מבזבז כמו מדינה קטנה.

נכתב על ידי , 29/4/2004 22:30   בקטגוריות מצבים  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת


תקראו לי אטומה, תקראו לי פרימיטיבית, הכל נכון, אבל האמת חייבת להיכתב - אני לא רואה שום תועלת בפסיכולוגים.

נכון, לא עשיתי תחקיר מעמיק.

המינימום שבמינימום, דורש להטריח את עצמי לפגישה אחת לפחות - לא טרחתי.

גם צריך לשלם. אם היו משלמים לי אולי הייתי מואילה בטובי.

 

בכל מקרה, היום נוכחתי לדעת שעל אף הדעות החשוכות שבאמטחתי ולמרות נסיון החיים הדליל עד מקריח שלי בתחום, מסתבר שאני בעלת כוחות קוסמיים אדירים שמאפשרים לי לזהות מרחוק - פסיכולוגים!

מוזר

מפתיע

אך נכון.

 

כבר לפני חודש, מיכל - חברה ותיקה, הזמינה אותנו למסיבת יום ההולדת של זיו - הילדה היחידה שאני אוהבת, מלבד ילדי (כבודם במקומם).
כן, אני וילדים לא משהו. מעולם לא עניינו אותי ולעולם לא תתפסו אותי עושה קוצ'י מוצ'י לילדי זרים ברחוב. כשילדתי התאהבתי בפעם הראשונה ביצורים הצווחניים וכשזיו נולדה, זה קרה לי שוב. הילדה היא הולי הובי מקפצת. כדור קטן של תלתלים בלונדיניים ממסגרים פני בובה עגולים וצוחקניים. פקעת גמישה של חמדמדות ממכרת.

כמו שכתבתי, ההזמנה ליום ההולדת הגיעה מזמן. גם ההחלטה על המתנה, התקבלה מזמן, רק הביצוע נדחה לרגע האחרון. לא שלא ניסיתי להקדים לדקה ה-90. מלאה כוונות טובות, יצאתי אתמול לקנות "מכתבים מפליקס" וקומקום אדום (אל תשאלו) בסוף גמרתי מסופרת, בעלים גאה של אישור בריאות לחדר הכושר ושל מינוס 1000 שח על כלום. כלום, בלום בצבע חום על קומקום וגם בלי פליקס.

אמרתי לא נורא, יש מחר.

מחר, ז"א היום, קמנו מוקדם, אכלנו מהר, התלבשנו יפה, אפילו הסתרקנו פזור ויצאנו שעתיים לפני הזמן כדי להספיק למצוא סטימצקי פתוח לפליקס אחד במתנה. מרוב ההתמהמרות, רק באוטו, ילדים מצווחים מאחורי ונייד אחד צמוד לאוזני, חשבתי שאולי היה יותר חכם לבדוק באינטרשמנטעס, איפה יש חנויות שטימצקי פתוחות בשבת סמוך למקום מגורי. בטח יותר עדיף מלנסות להתקשר לכל הסניפים, בזה אחר זה ולקבל מכולם נא באוזן.

לא הצליח plan B, עברנו לשיטת ה- "חריש עמוק" או בשמה המדעי - "ניסע אולי נמצא".
נסענו, נסענו, ברבע לשעת ה-ש', מצאנו חנות עם סיכוי שהתממש. יש. פליקס אחד על האש ועוד תוספת שוחד לילדים: כדור, חוברת מבוכים וממתק (שלא יתנפלו על משחקים וממתים ביומולדת בפולניה). תהייה קטנה בלי סוגריים - איך זה שאי אפשר להיכנס לחנות צעצועים עם ילדים כדי לקנות מתנה לחבר, בלי לקנות שטות מפגרת לילד החוקי רק שיפסיק לנקר כבר במצפון.

יופי, עכשיו נשאר רק למצוא איפה המסיבה המזורגגת. לא בעיה. צריך רק לנווט ממערב ראשון למזרחה. משימה קליקלותה ברגיל, רק שברגיל יש לי באוטו מפה גזורה מדפי-זהב, אבל בנקיונות האחרונים העפנו אותה.
התברברתי ארוכות, כשמדי רגע, יונתן מברר אם אחרנו הרבה או רק קצת?
אם כל הילדים כבר הגיעו או אולי יש סיכוי שיש ילדים שיגיעו אחריו?

אם אכלו לו את כל הממתקים או השאירו עוגה?

אם הקוסם כבר הלך?
וכל זה בלופ עם מקדם היסטריה הולך וגובר.

גם מקדם ההיסטריה שלי טיפס אקספוננציאלית עם כל פניה מוטעית בעליל, עד שלבסוף גבר על האגו והתקשרתי לבית המסיבה לבקש הנחיות.

"אני נוסעת בהרצל, מדרום לצפון. אני מזהה תחנה מרכזית. מה עכשיו?"

 - קחי שמאלה ליד הרכבת.

"מה שמאלה? אתם מימין. איפה רכבת? אוטובוסים אמרתי... נו, ככה זה נמשך הרבה זמן עד שלבסוף הגענו, יגענו, חנינו, עלינו ומצאנו - בית מפוצץ.

איך הצליחו לדחוס כל כך הרבה קרובי משפה לדירת 4 חדרים קצוצת מטראז' בפרברים? 
המוני ילדים צועקים וקורעים עטיפות של מתנות, גדודי דודים, מצטופפים ליד בופה עתיר מיונז וקציצות דגים (נהדרות) והילה אחת שקר לה, דבוקה לי לתחת ומתביישת.

עבר לה. אחרי רבע שעה שכחתי שבאתי עם ילדים. הם נטמעו בהמון ואני יצאתי למינגל עם קרובים לא לי.

 

בליל שפות: עברית שולטת אבל מיד אחריה רוסית ומדי פעם ביצבצה גם אנגלית. מסתבר שהגיעו נציגים של הדוד סם ולא סתם אלא מלב התפוח בכבודו ובעצמו. מניויורק. הצצתי בהם מרחוק וכולם נראו לי קרובי משפחה רחוקים של וודי אלן. משמע נויירוטיים ורזים ואז זה היכה בי.

כמו בומרנג היכה בי.

האישה.

הדודה של הדודה מצד הסבתא של מיכל. אין שום ספק - היא פסיכולוגית.

אמנם הרגשתי טיפונת פקפוק, אבל בשביל המשחק, הניסוי, אמרתי נבדוק.

הללויה

100% אמת.

אני סייקיק. אני רואה נסתרות. אני נבואית. אני מכשפה הההה. אני לגמרי צודקת.

 

מסתבר שמקצוע נחרט בפרצוף.

אוי ואבוי, אני צריכה מהר להחליף, לפני שאקבל צורה של מקלדת.

 

 

(אבל למה - אולי מוכרת פרחים?)

נכתב על ידי , 20/3/2004 22:49   בקטגוריות מצבים  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חצי סלב


יום אחד, בעודי מפטפטת בנון שלאנטיות עם בחורה מקסימה מהמשרד ליד, מספרת לה על אלי והילדים, זה נפל.

 - יו, את בילי. היא אמרה בתמהון

 - בטח שאני בילי

 - לא, את בילי לום

 - נו, מה חדש

 - בילי/ אלי/ יונתן/ הילה - את בילי לום מהבלוג

 - אה? את קוראת את הבלוג שלי

הרגשתי לפתע חצי סלב. וגם שלושת רבעי נבוכה. ושתי חמישיות תמהה - יש לבלוג שלי תפוצה ואנשים אמיתיים קוראים אותו.

אנשים שאני לא מכירה.

אנשים שיכולים לזהות אותי ואז הם ידעו עלי הכל ואני לא אדע עליהם דבר.

 

בעייתי

 

נכתב על ידי , 24/2/2004 10:09   בקטגוריות מצבים  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)