לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


היה איזה רגע בו שקלתי לפתוח את הבלוג הזה לעולם ואז חזרתי אחורה וקראתי מעט


טפי, כמה טנופת


הכל אמת ובכל זאת


ואיך אמשיך לשמור פה סודות כמוסים אם למגירה הזו לא יהיה מנעול?


 


טוב, אז בחודשים האחרונים הלכתי למכון אברהמסון מתוך מטרה להפסיק עם סוכר וגלוטן אבל בפועל יצא שנגמלתי מסיגריות דווקא


לא ללא כמה תופעות לוואי, המשמעותית שבהן היא דיכוי מלא של הליבידו. כן, בחודשים האחרונים הוא פשוט מת. ניתקתי קשר עם כל מאהבי. מחקתי את כל הפרופילים ונפנפתי בחריצות כל בדל של אופציה למשהו חדש. 


היה שקט


היה נעים


ולא היה כלום לכתוב עליו


 


לאחרונה הליבידו משפשף עיניו, מפהק ומתמתח... 

נכתב על ידי , 12/8/2012 23:28   בקטגוריות domestic, בנים בנים, גוף  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



11 יום


עוד שבוע וחצי לסוף החופש המתוק מתוק הזה שלי.

כמו חופש גדול בגיל 17, עם אהבה גדולה, שנוסעים ונעים ומזג האוויר נפלא והלב מלא כל הזמן

כמעט, כי לא נוסעים ומזג האוויר חרא לח וחם, אבל הפרנציפ. 

היה המון זמן והימים עברו בנעימות גדולה וכמובן - האהבה גדולה, ממלאת את הלב ואין שום הסחות דעת שגונבות ממנה תשומת לב. אין עבודה ואין מריבות וגם לא פחדים וחששות ודאגות וחוסר בטחון. הכל מתוק ורענן וסמיך.

 

בכל מקרה, עוד שבוע וחצי.

אני יודעת שהאהבה הגדולה תישאר אבל אני חוששת. קודם כל ברמת ההתנהלות הבסיסית, למרות שהפתרונות זמינים וידועים ואפשריים. כי אפשר לשאוב ולשמור ואפשר לעבוד לתמ"ל ולא יקרה שום אסון. ברמה הבסיסת.

עוד יותר, אני חוששת לחזור לאותו מקום שבו הייתי קודם. אם הייתי מתחילה משהו חדש מיילא, אבל אותו מקום.... אין לזה טעם טוב. זה לא מרגיש נכון. ניסיתי לגשש קצת לכיוונים חדשים אבל ממש כלום לא נמצא. כלום. ריק כל כל שכנראה שבאמת אני צריכה לפתח מעט סבלנות ואולי עכשיו זה לא הזמן.

 

התחלתי להתארגן על עצמי. מבחינת מראה חיצוני וטונוס שרירים.

אני מקווה שהמנעות מפחממות לא תפגע בחלב

נכתב על ידי , 26/8/2008 21:51   בקטגוריות גוף, ילדים, יסורי החופש הגדול  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גוף


בעקבות פוסט מרגש של אריאלה

אמביוולנטי.

כבר כתבתי בכמה הזדמנויות איך ההורים שלי ובמיוחד אבא שלי גרמו לי להרגיש שמנה. לא יפה. מצד שני הם תמיד גרמו לי להרגיש חכמה. מוצלחת. טובה.

מאד אמביוולנטי.

 

זעזע אותי ההסבר שלה לקעקועים. אין לי שום קעקוע. כתם אפור מעיפרון שתקע לי ליד ילד בכיתה ז' - ממש לא נחשב. העיגול האפור עדיין שם ואני הייתי מאוהבת בילד ההוא בכיתה ז'.

 

מה גורם לי לירצות לרצות את ההורים שלי עד היום?

לפני כמה ימים, אמא שלי שיחקה לי קטע מניפולטיבי מסריח, כשהודיעה מאוחר מדי על סדר אצלה ולא הסכימה לקבל לא כתשובה. הוזמנו כבר לאמא שלי אלי, היה לי ברור מאד שלשם נלך.
היא שלחה את סבתא שלי שתבכה לי בטלפון. היא שלחה את אחותי ואפילו את אבא שלי.
היא הודיע שלא תעשה סדר בכלל אם לא נבוא. הם יישבו בחושך לבד עם הכלבה, יכרסמו מצה ויחשבו על הילדה המאכזבת שגידלו...

הייתי ממש אמיצה. הסברתי לכולם שאין כבר מה לעשות, הוזמנו ועכשיו מאוחר מדי. אמרתי שלא נעים שכבר אי אפשר לבטל.  אח"כ העסקתי את עצמי עד 2 בלילה בכל מני מטלות טפשיות (ראיתם אשה ששוטפת כלים באמצע הלילה - ראיתם בעיות עם אמא). ב- 2:30 השארתי לה הודעה בסלולארי. אמרתי שנבוא. נכנעתי.

אני אסקופה נדרסת למניפולציות של אמא שלי ושל אלי. שניהם מנגנים עלי ועל רגשות האשמה שלי כמו פסנתר כנף לא מכוון מחריד בצרימתו.

 

עם אבא שלי קל יותר. אין אצלו בערך. אין אצלו מסביב. ישר כמו חץ - את שמנה. רזית. השמנת שוב בדיוק לפני החתונה של אחותך.

לצאת לסבוב קניות עם אמא שלי זה סיוט מהגהנום. היא תמיד תבחר לי בגדים שקטנים עלי בשתי מידות לפחות, שמתאימים לגזרה שלה ולא לשלי או גופיות. אמא - אני לא לובשת גופיות. לא מתאים לי. למה להתעקש. היא סוגרת אותי בתא הלבשה ומתחילה להזרים בגדים מזעזעים ברצף. "תמדדי, זה מאד יפה. ממש באופנה". אם מוכרת היתה עושה לי את זה, הייתי יוצאת מיד מהחנות לא לפני תלונה לאחראית.

 

אצלי, זאת לא היתה החברה.

אצלי, לא היה שום פגם משמעותי.

אצלי, רק ההורים דפקו את דימוי הגוף שלי.

 

לפני כמה חודשים, התבוננתי שוב באלבום המשפחתי ופתאום נגלה לי האור. ראיתי את התשובה.

לא הייתי שמנה.

היא פשוט הלבישה אותי בבגדים שקטנים עלי ב- 2 מידות!

מה שעושה את הסיטואציה למזעזעת עוד יותר, היא העובדה שלקראת גיל ההתבגרות, עת בחרתי את בגדי בעצמי והגעתי סוף סוף לדימוי מרגיע יותר, הם היו צוחקים על בגדי האוהלים שלי.

אוהלים, הא

בסך הכל בגדים שלא צמודים עלי כמו קונדום סמול על כושי מניגריה.

מה תדעו, אני לא 36 יותר. והפעם האחרונה שראיתי 50 מלמטה, היתה בכיתה ז'. תתגברו על זה.

 

יש להם מה להגיד גם על הילדים. יונתן שמן מדי. הילה רזה מדי.

לפני כמה שנים, חשבתי שיצאתי מעבדות לחירות. התפרצתי על אמא כמו לבה מהגהנום. הפואנטה - אסור לה יותר לדבר אתי על דיאטה/ שומן/ רזון ושאר החבורה. טוב, מסתבר שאפשר אולי להוציא לה את המילים מהפה אבל ממש לא קל להוציא את המילים מהראש שלי. היא עדיין מנקרת שם. שמנה. שמנה. שמנה.

הבעיה עם הראש שלנו, שהוא מתוכנת להגיב למסרים כאלה וכשאומרים לו שמנה הוא רואה בזה יעד.

 

אבל הילדים שלי, הם קו אדום. עד פה. אני לא מרשה להכנס להם לראש. רק לי מותר לתסבך להם את החיים. עשיתם אתנו מספיק. אמא שלי עם המסרים הכפולים שלה, תמיד דואגת לפטם אותם בממתקים כשהם אצלה ואח"כ לבכות איך יונתן השמין. היא עושה את זה גם לי.

 - למה לא אכלת את זה? העוגה טעימה? תטעמי.

 - כן אמא, טעימה

ואז כשאני לוקחת חתיכה נוספת, היא מעקמת את האף. מספיק לך. כבר אכלת יותר מדי. (צאי לי מהצלחת אמא)

אין פלא שברגע שאני נכנסת אליהם הביתה אני ישר דוחפת את הראש למקרר.

והיא ממששת לי צמיגים כשהיא מחבקת אותי.

אבא שלי אולי גרם לי להרגיש שמנה בגיל 5. מאז ועד היום אמא לקחה את הפיקוד על המשימה הסיזיפית הזו.

אני אוהבת אותה אבל היא קונטרול פריק. הכל חייב להיות מושלם והכל חייב להיות בשליטתה. היא תקבע מתי ואיך וכמה.

היא מלאת אהבה. היא נותנת המון. היא דואגת ומשקיעה הרבה יותר משציפיתי ממנה מעולם, אבל יש צדדים בה שמוציאים אותי מדעתי.

 

למה יחסי אמהות ובנות כל כך רגישים?

מה יהיה ביני ובין הילה? היא תלויה בי כל כך. היא אוהבת אותי כל כך. היא מנסה לרצות בכל מאודה, לעיתים רחוקת בלבד מתמרדת. כשאני נוזפת בה ולו קלות, היא נפגעת עד עמקי נשמתה הקטנה. ואם אני אצלק אותה. לא כמו אמא שלי, אני לא רואה בסיפור הזה משהו ממשי. היתה פה פריקת כעסים אבל אצל חברותי שמעתי על חתכים עמוקים וכואבים.

אמא של אחת מהן היתה יורדת עליה יומם וליל: את טפשה, את לא מוצלחת, לעולם לא יהיה לך חבר, לעולם לא תעשי משהו משמעותי... כשרצתה ללכת ללמוד לתואר, היא צעקה עליה שהיא סתם מבזבזת את הזמן, עדיף שתמצא בעל ותלד לו ילדים.

אמא אחרת, תירגלה גם היא את מתודת השמנה שמנה (כן, הקפתי עצמי בחבורה של שמנות - חוץ ממרב שלה יש סיפור עם אבא דווקה) כמעט ולא היתה זמינה והעדיפה באופן מופגן את האח הבוגר והמוצלח. טוב שהיתה סבתא בתמונה.

 

יכול להיות שיש קשר בין השמנה והרגשת דחיה מצד הורה?

סביר יותר שיש פה בסך הכל תערובת מקרית של גנטיקה, תרבות קלוקלת מקדשת רזון והורים שחיפשו סיבה להוציא תיסכולים או אולי רצו טוב יותר עבור ילדתם ולא מצאו דרך טובה יותר להביע את זה אלא על ידי הדגשת ה"פגמים" .

אני לא יודעת. מה שבטוח שאני לעולם לא אכנס לילדי לצלחת (ולרדוף אחרי הילה עם בננה, לא נחשב. נכון?)

נכתב על ידי , 3/4/2004 00:51   בקטגוריות גוף  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט פמיניסטי מקוצר - חלק ב'


או למה קבוצת שמרניות מתחסדות שמתנגדות לפורנו בשם הפמיניזם, מעצבנות אותי.

  • לא לבלבל מין ואהבה
  • מין כמו אוכל או בגדים, ניתן לצריכה
  • פורנו, הוא מקדם תאבון חזותי למין. כמו למשל תוכניות בישול למזון, טלנובלות לרגש או קטלוגים לבגדים
  • אנשים שמרניים, המבלבלים בין מין ואהבה או בין מין למוסד המשפחה, נוטים להתנגד למין גלוי. הם גם נוטים להתנגד לגוף ערום כי מזכיר להם מין. לא כל שכן, לתמונות מפורשות של מעשה מיני.
  • צפיה מרובה בפורנו, גורמת להחפצה של נשים, כמו שצפיה ב- MTV גורמת להחפצה של בריטני ספירס.
  • לא לבלבל פרסונה ומהות
  • כוכבות פורנו מנוצלות הרבה פחות ממורות למשל
  • גם לזמרות או דוגמניות יש סרסור, קוראים לו אמרגן

אני מבינה למה קבוצת גברים דוסים מתנגדים לפורנו, מאותה סיבה שהם מתנגדים לפמיניזם. בגלל הפחד משינוי והרצון לשמור על עולם ערכים מיושן, בו עיקר הכח היה בידיהם. למה נשים שקוראות לעצמן פמיניסטיות, מתנגדות לזה, נשגב מבינתי. אני גם לא רואה מה יש כל כך להתנגד לתחרויות יופי. כל אמצעי שמעצים את כוחה של רינת או ליאת, השכנה שלי, חיובי בעיני. אני מעודדת כל אמצעי שגורם לה להאמין בעצמה, לקחת החלטות, להיות עצמאית, בעלת רכוש וממון, שאינה תלויה באחרים לטיפוח הבטחון העצמי שלה כמו גם לקיומה.

כדי להגיע למקום כזה, היא צריכה לזהות את הכשרונות המיוחדים שלה, לטפח אותם ולהגיע למצב בו היא חיה בזכותם בעצמאות ובכבוד. אם היא בחרה לטפח את המראה שלה או את כישורי המיטה, אפילו אם יש מתווכים שעושים עליה קופה על הדרך, זה לא מצב שיחודי לשוק הפורנו ואני לא שומעת זעקות ניצול/החפצה כשמדובר ברוברט שושן או האמרגן של זהבה בן/ מושיק עפיה.

 

אני לא מוצאת שום פגם מוסרי בפורנו. לא גנבה, לא עושק, לא רצח, לא ניצול גם לא ניאוף.

אני גם לא חושבת שפורנו פוגם בחיי המשפחה - נהפוך הוא.

נכתב על ידי , 19/1/2004 01:12   בקטגוריות דעות, גוף  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



8. חלק


לא אוהבת גבר חלק. הוא מזכיר לי ילד וילד לא מזקיר לי.

לא אוהבת גבר שאוהב נשים חלקות.

נשים חלקות, בלי שום שערה

נשים ילדותיות

תלותיות

חלשות

מרצות

מעריצות

לא אוהבת.

נכתב על ידי , 22/10/2003 14:03   בקטגוריות גוף, פואטיקה בגרוש וחצי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)