לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אאוריקה או צפירות הרגעה


אמרו לי "לכי לשינקין"

שבעת קרבות קניון הייתי, אז הלכתי לשינקין.

התחלתי אותו מהסוף, כדי לא למעוד על ילדות פריפריה קטנות עם בטן בחוץ.

 

נכנסתי לרונן חן ופגשתי מוכרות מתעלמות והרבה יותר מדי שמאטעס דרק עם תווית עיצובית. המשכתי הלאה.

נכנסתי לחנות הודו שיק. אני אוהבת ויסקוזה ושיפון, אז נשארתי קצת ומדדתי קצת. שום דבר לכתוב עליו.

ואז ראיתי את אלי שמצא חניה ואחרי שמצא חניה, מצא גם אותי (הוא תמיד מוצא אותי).

ידעתי שיהיה טוב.

 

נכנסנו יחד לחנות קטנה וצבעונית. שם היא היתה.

שמלת סטרפלס שחורה ארוכה מבד נוזלי וגולש כאשר אהבתי ומעליה קימונו שיפון, פרחים צבעוניים וגדולים על רקע שחור. נראתי דקה, תמירה ויפנית. השמלה המושלמת לחתונה של אחותי.

אח, איזו הקלה. סלע גרניט פורצלן לי מהלב.

 

בא השלום והשקט

שמחה, ששון ואחווה

אהבת עולם ורוגע

על נפשי הדוויה

נכתב על ידי , 14/5/2004 13:57   בקטגוריות אחותי מתחתנת  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כלום - לא קניתי כלום!


זה אומר שאני מלקטת גרועה?

חסרת יכולת שופינג מינימלית?

רק חצי אישה ושלושת רבעי בן אדם?

 

איך יכולתי לעשות כזה דבר?

כבר רבע ל.. ועדיין אין לי שימלה. גם לא חולצה ושום חצאית. והסיבה בנאלית כל כך שאני מתביישת אפילו לספר.

 

הכל התחיל לפני 6 לא 7 שנים <סאונד של מכונת זמן, צבעים שחור לבן, שוליים של חלום> עת טיילתי באילת ואת עיני תפסה שמלה נפלאה. שחורה, ארוכה, עם פרחים צבעוניים יפיפיים וכפתורים לכל האורך.

מייד מדדתי ובינגו - רק איזה קילו שניים להרזות והיא בול עלי (זה בגלל הכפתורים בחזית, יש פתחי הצצה מעצבנים).

אני לא אתן לקילו שניים להרוס לי את חדוות הרכישה, מיד פתחתי הארנק, גיהצתי את שראוי לגהץ וה"רק עוד קילו שנים" נהייתה שלי.

שבוע אח"כ, מדדתי אותה ועדיין - רק עוד קילו שניים.

חודש אח"כ, מדדתי אותה ועדיין - רק עוד קילו שניים.

שנה אח"כ הייתי בהריון וקילו שניים הפכה להיות לא רלוונטית. לצערי, אחרי הלידה המצב המשיך והחמיר.

מתישהו, סידרתי את הארון, במצב רוח פסימי להחריד ומסרתי את כל בגדי ה"אין סיכוי שארזה לעולם" לחברותי, מוקירותי או סניף ויצו הקרוב לביתי.

אבל את השמלה לא. אותה טמנתי במזוודה ואכסנתי בבוידם.

 

ואז רזיתי.

מסתבר שגם בנויירונים קצת רזיתי, כי שכחתי ממנה לגמרי ורק כשכבר היה מאוחר מדי, ככה לפני איזה חודש, חיטטתי במזוודה כדי למצוא בגדי תינוקות מקסימים לקרובת משפחה ופתאום צצה ונגלתה לפני "רק עוד קילו שניים": במלוא הדרה.

כמה שמחתי

התמלאתי אושר. הן עכשיו אני כבר בטח מספיק רזה בשבילה, לא?

לא!

 

מאז אני הולכת מדוכדכת

מדירה מזון מפי ושמחת חיים מלחיי

אולי יקרה איזה נס ולקראת החתונה אצליח להשיל מעלי איזה קילו שניים לכבוד השחורה עם הפרחים

היא אפילו חזרה לאופנה, לפחות לפי סיבוב החנויות המייסר. המוני חצאיות ויסקוזה שחורות עם פרחים גדולים צבעוניים ראיתי. לאף אחת מהן לא הצלחתי להתאים חולצה.

 

באתי הביתה ומייד ניחמתי את עצמי בסט טוסטים חמאה נקניק.

אין סיכוי

אולי לא אבוא ודי

מה?

בסך הכל חתונה

אז שתהיה בלעדי

נכתב על ידי , 13/5/2004 23:47   בקטגוריות אחותי מתחתנת  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחותי מתחתנת


כבר סיפרתי שאחותי מתחתנת?

היא מתחתנת בשבוע הבא

יש לה כבר שמלה ואולם וקייטרינג

אפילו חתן יש לה

מותק

 

אמא שלי מתקשרת אלי כל יום

שואלת אם קניתי כבר בגדים

לפחות לילדים?

ביום שלישי, את יוצאת מוקדם. לכי לקניון ותקני בגדים.

אני שומעת בקולה שהיא כבר עייפה מדי. על סף התמוטטות עצבים.

היום התקשרה פעמיים.

בבוקר "כל הכבוד שהדיברת עם אחותך" - SMS זה לא דיבור.

בערב לשאול אם קניתי בגדים.

טרם הספיקותי.

אני שמנה מדי.

 

בבוקר פצחתי בדיאטה

בערב השלמתי חוסרים.

נכתב על ידי , 10/5/2004 00:49   בקטגוריות אחותי מתחתנת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)