לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באת, קראת, הגב/י!


כבר לא פרטי - זה נהיה פורנבלוג, אני יודעת. אבל זה רק כי אני צריכה לזכור איכשהו את כל זה... במיוחד לעת זקנה... וזה לא שיש לי סקס. מה שיש זה מה שפה. נדיר אבל איכותי (ברובו)(בשאיפה)

כינוי: 

בת: 52

Google: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

scissor sisters


כבר שבועיים אני שומעת אותם במחשב

היום שמעתי אותם ברדיו תוך כדי נסיעה ודבר אחד יש לי להגיד על זה

פויה MP3

אין לי שמיעה מוסיקלית. מעולם לא ניגנתי. להיפך, ניחנתי בשלל טראומות מוסיקליות ומגוון מרשים של הדחקות ווקאליות. אבל לשמוע MP3 זה כמו לאכול קצפת פרווה. זה כמו להיות קצר רואי ולהסתובב בלי משקפיים. זה כמו להזדיין עם קונדום  - כשאין בררה, מסתפקים בתחליף. אבל אחרי שחיים הרבה זמן על הבמקום, פתאום המקור, נראה עשיר מאין כמותו.

 

אני חוזרת לקנות דיסקים (וזה לא משנה שאין לי מערכת בבית - שמעתם)

נכתב על ידי , 12/1/2005 23:49   בקטגוריות אומנות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה נבקש - מרשמלו על האש




שימו לב כמה מוצקה האש וכמה אוורירית הדמות. כולה בלאגן של קווים.


איזה שמחת חיים יש בפעולת הצליה.היא כלל אינה מפחדת מהאש.


 


Zooom





נכתב על ידי , 15/7/2004 10:38   בקטגוריות אומנות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מסיבה פרועה


אביאס במבוס



(הביאו את הבמבה - ציור מגיל 3 בערך)


 


 

נכתב על ידי , 22/6/2004 12:34   בקטגוריות אומנות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בתופים ובמחולות





(כשנגמרות המילים שמים יצירות של הילה)
כדי להנשים את הגחל שלא יתייבש ויפול


 


 




נכתב על ידי , 20/6/2004 14:35   בקטגוריות אומנות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפרסמון


אנשים אוכלים אפרסמון בכל מני צורות.

 

יש את הפראוורטיים מכולם, שלא אוכלים אפרסמון בכלל. הם מווווווזרים. אני לא יכולה להבין אותם, ולא רוצה לדבר עליהם בכלל. מדחיקה.

 

יש את אלה שבוחרים את הרכים. הם מפשפשים בסלסלה אחרי הרקובים, עם הכתמים החומים על הפרי, נוגסים ומקבלים הרעלת סוכר.

אפרסמון רך, הוא בהחלט הפרי המתוק ביותר שיש ולא רק אני אומרת, נדמה לי שקראתי פעם שבתאנה יש את אחוזי הסוכר הגבוהים ביותר מבכל הפירות כולם ואפרסמון זה בן דוד רחוק של התאנה, ברור, אז תסיקו לבד.

 

אחרים בוחרים אפרסמונים קשים. לרוב זו בחירה נחמדה, כי אפרסמון קשה הוא פרי עם טקסטורה מוצקה, מתיקות מתונה ומנשך נאה. הבעיה, שניתן ליפול על פרי עפיץ ואז או אז, תוך חצי שניה מרגע נגיסה, מתייבש הפה שצמאון במדבר לא ידע כמותו ונותר אדם עם הבעת גועל מלווה בבחילה, מחפש דחוף לדחוף משהו ללוע, להפיג את העקציצות, משהו, כל דבר, רק שיפסיק כבר.

 

נו איזה עוד סוגים יש?

אלה שלא אוכלים את הקליפה כמובן ומסתכנים בהחלקת הכתום כתום הזה, מבין האצבעות ישר אל הרצפה.הם נוגסים במן כיפוף "פיתה מתפוצצת וטחינה" שלא ינזל עסיס אפרסמון על סנטרם הענוג ובכלל נראים מגוכחים מאד.

 

 

 

 

אפרסמון יש לאכול כמו סטייק: מדיור רייר, על צלחת ובלי שום רוטב, שום תוספת, שום כלום. רק התוך והקליפה.

 

גרעינים אני מרשה לזרוק.

אבל עם ריספקט.

 

 

נכתב על ידי , 11/11/2003 13:38   בקטגוריות ביקורת, אומנות, אוכל  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
29,420
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבילי לום אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בילי לום ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)