לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Death is close


"Never sleep-Never die" ... כנסו ותבינו הכל.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006


שלווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווםםםםםםםםם

זה שוב רק גק..למה כי קיוי מפקיר...סתם הוא לא פשוט אממ די היתי צריך ללכת אליו ודי הברזתי לו אבל לא באשמתי פשוט שחכתי שיש לי שיעור אנגלית =(וגם די הרזהתי לעוד חבר כי היתי צריך להפגש איתו גם אבל בסוך לא הסתדדר...=(

בגלל זה אני שונא חגים....

כאלו אני אוהב..אבל זה מבאס שיש לך כול כך הרבה דברים לעשות ואתה לא מספיק כלום....

 

אממ

אממממ

מממממממ

ממממממממממ

ממממממממממממ

מממממממממממממממ

מממממממממממממממממממממ

ממממממממממממממממממממממממממ

מצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצ

צצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצ

צצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצצ

צצצצצצצצצצצצצצצצצ

צצצצצצ

צצ

 

עכשיו תסבירו לי לרגע למה מאממ עברתי לצצצ

טוב שיהיה...

אני יודע שאני לא מצחיקק זה בסדר...

 

עכשיו העתקה ממשהי סודית:

1.יאי אנחנו מעדכנים

2.יאי יותר נכון אני מעדכן

3.יש שיר של הלראי דאף בטלויזיה...לול

4.יאי אני בארבע

5.הכתום של המסן מעצבן

6.אוך אני מואס כי הרזתי לשתיהם

7.למרות שקיוי לא ממש כועס כי מה היתי באה לחצי שעה

8.פחוצ מחצי שעה

9.וגם אל השני היתי בא מ6 עד 7 מה הקטע לבוא לשעה לאנשים שגרים שנים ממך

10.אוקי נראה חי עדיךלמחוק תפוסט וזהו...

11.קיוי התחברה ...מנעין איך היא תגיב

12.נראה לי פה אני הולכת וקוראת לקיוי להחליף אותי

13....גק מוסר ביי(ביי)

14....

15.בעצם זה סתם הפורץ שפרץ לה למסן אז היא לא פה

16.יש היום הופעה !!!תבואו

17.איללה איו לי כוח נדבר אנשים ביי ביי

 

 

נכתב על ידי , 19/12/2006 17:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה




600
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מדע בדיוני ופנטזיה , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקי.וי & ג'ק ספרו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קי.וי & ג'ק ספרו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)