לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life Stinks

החיים שלי, ורק שלי!!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

לילה של שוטטות.


אחרי שסיימתי לכתוב את הפוסט הקודם יצאתי החוצה לבושה בשלל בגדים מאגניבים והרבה ניטים. הרחוב היה ריק לצערי. סתם עשיתי סיבוב קטן ואז לפתע הופיע איזה ערס אחד. אני חייבת להודות שהוא היה נראה לא רע בכלל.. אני המשכתי ללכת כרגיל ואז הוא פתאום עצר אותי ושאל:"אתה מסתובבת כאן הרבה?" הייתי מופתעת . סתם התחלנו לדבר ורגע  אחרי מצאתי את עצמי מתמזמזת איתו בלהט. היה כיף.  החלפנו מספרי איי סי קיו , והוא הבטיח שנדבר. ועכשיו כשאני חושבת על זה....מה לי ולערס הזה??????? הוא לא באמת חשב שאני אצא איתו עכשיו נכון? כאילו איכס. דבר אחד זה להתמזמז איתו ודבר אחר זה לראות ולדבר איתו כל יום. אני בכלל בקטע של להשטרמט. נראה לי אני חולה עכשיו. זה מה שקורה כשיוצאים החוצה בקור....

 



נכתב על ידי The Real Bitch , 6/4/2005 17:21  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום שינה


התעוררתי רק לפני כמה שעות. אני ממש ערנית עכשיו ואני לא יודעת מה לעשות. משעמם לי. כנראה אני אלך לעשות איזה סיבוב למטה או משהו... אולי אני אפגוש איזה מישהו מאגניב עם בקבוק וודקה או משהו. או שאולי אני שוב אתקל באיזה ערס או באיזה יצור אחר. זהו מחר אני הולכת לביצפר.אם לא ללמוד אז רק לראות את הפרצוף של המחנכת הפוסטמה שלי כשהיא תראה אותי צועדת במסדרונות הביצפר. פאק, באמת נראה לכם??????? כנראה שאני אבוא רק בשביל לשבת במחששה כל היום עם כל המאגניבים שיש שמה. כבר הרבה זמן שלא דרכתי בביצפר, וזה פאקינג מול הבית. אני עצלנית מכדי להזיז את עצמי לשם. זה לא שווה את הטרחה.

נכתב על ידי The Real Bitch , 5/4/2005 23:06  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום כיף.


היום התעוררתי בסביבות 3 אחר הצהריים, התארגנתי ונסעתי עם חברים ללאונרדו. קניתי כמה ניטים וגם חולצה מאגניבה ביותר של קריידל אוף פיל. אחרי זה סתם הסתובבנו והצקנו לפקצות למינהן, היה כיף. אחר כך הם רצו לקנות וודקה אבל אני התנגדתי, כי מי שותה בצהריים???????? נדפק להם המוח לגמרי.

שמתי לב שלמה שכתבתי אתמול לא הגיבו ממש, זה לא בזין שלכם להגיב??? זונות. אם כבר נכנסתם וקראתם אז השאירו סימן כלשהו.

מחר נראה לי אני אלך לבית ספר לשם שינוי, אבל רק אם יהיה לי כוח. נראה כבר. עישנתי היום איזה פאקינג 2 קופסאות, אני חייבת לקנות סיגריות מחר.

חשבתי לי שאולי כדאי לעצב קצת את החדר שלי, הוא נראה לי ריק מידי. אם יש הצאות לעיצוב אני אשמח לקבל כמה.

אז היה לי יום טוב כנראה. עד שחזרתי הבייתה ושוב רבתי עם אמא, הזונה לא קולטת שלא אכפת לי ממנה בשיט, שתעוף לי מהעיניים. העיקר שהיא מביאה לי כסף.

 

 



נכתב על ידי The Real Bitch , 4/4/2005 18:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  The Real Bitch

בת: 35

ICQ: 305094748 




473

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Real Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Real Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)