לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Life Stinks

החיים שלי, ורק שלי!!!!!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

חזרתי!


אז ככה, היה היום יום חרא כרגיל.

הברזתי מביצפר והלכתי עם חברים לסנטר, היו פווול צחוקים. אבל בדרך הבייתה נגמרו לי הסיגריות, אבל אף אחד לא הסכים להלוות לי. בני זונות!!!!!!!!! מי צריך חברים כאלה בכלל????? חבל שלא יום שישי אחרת הייתי הולכת לשבי ומוצאת לי איזה מישהו שיוכל להוציא עליי את תיסכוליו המיניים. אבל עכשיו ראשון. אני שונאת ימי ראשון זאת תמיד התחלה של עוד שבוע מעפן.

אמא שלי הפרנואידית הזאת זרקה את כל הסכינים הכלבה, היא משתמשת רק בסכיני פלסטיק הזונה.

מחר אני כל כך חייבת לנסוע ללאונרדו ולקנות ניטים, כי הרוב כבר נשברו לי.

אני כאן רק יום אחד יש לי כבר פאקינג 10 תגובות ואפילו עשיתי פרו שהשד יודע מה זה בכלל....

 

נכתב על ידי The Real Bitch , 3/4/2005 18:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ראשון.


זה הבלוג שלי, על החיים שלי ולא של אף אחד אחר.

אז ככה אני איימי (כמו הסולנית המאגניבה של אוונסאנס), אני גרה אי שם במרכז הארץ.

אני לא ממש מבינה בבלוגים, התודעתי לכל הקטע הזה של יומנים במחשב לא מזמן.

נראה איך יצא לי בהמשך

נכתב על ידי The Real Bitch , 2/4/2005 13:10  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי:  The Real Bitch

בת: 35

ICQ: 305094748 




473

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Real Bitch אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Real Bitch ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)