לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

- My Life -


גם אם זה יהיה הכי מושלם, משהו יתפקשש.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2005

השלמנו


זהו, ה'ריב' הזה נגמר.

הוא שלח לי הודעה לאייסי ומשם כבר דיברנו וסיימנו את הריב הזה.

תאמת? אני באמת שמחה שהשלמנו

בגלל שהוא חסר לי בתור ידיד

כי הרגש אליו כבר עבר..

אולי עכשיו נוכל להיות ידידים טובים בלי שום מכשול..

ואני מקווה שיהיה לו בהצלחה איתה, העיקר שיהיה לו טוב.

 

נכתב על ידי , 4/6/2005 14:49  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוף.


אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף אוף

 

LIFE SUCKS

נכתב על ידי , 3/6/2005 13:46  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הם ביחד


כן, הם ביחד.

תאמת? חשבתי שזה יותר יוזיז לי.

אבל זה לא.

אני מרגישה כאילו סיפרו לי על מישהו אחר, ולא על אלון.

אבל עדיין, אני מקווה שהוא לא ייפגע, כי לפי דעתי היא לא בשבילו.

רק מפחדת שהוא יתאהב בה והיא תשחק..

אבל זו כבר החלטה שלו

ואם הוא יפגע, זו גם תהיה בעיה שלו

שיהיה להם בכיף.

נכתב על ידי , 3/6/2005 08:55  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 34





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לY_G אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Y_G ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)