לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

לצאת את גבולות המדינה


הייתי צריכה לצאת את גבולות המדינה לכמה ימים.

ענייני עבודה, אתם יודעים. הבוס שלח אותי.

יכולתי לטוס מפה לשם ובחזרה, אבל החלטתי להצמיד זאת לחופשה שבהחלט הגיעה לי, ולקחת סוף כל סוף את הקורבט האדומה שלי לנסיעה.

במחסום הגבולות ניגש אליי איש במדים, הביט בי בעיניים קרות וקשות כפלדה ואמר- "אני צריך לקחת אותך לבדיקה פיזית מקיפה, בבקשה תחני את הרכב".

כמו בסרטים הוא לקח אותי לחדר חקירות אפור וריק, או כמעט ריק, לצד אחד מהקירות היה שולחן כתיבה, שבעליל לא נראה כאילו עשו בו שימוש כלשהו.

הוא נעל את הדלת, הסתובב אליי ואמר, "התפשטי".

כנראה שהייתי איטית- אחרי הכל- לא בכל יום מכניסים אותי לחדר חקירות, הוא התקרב אליי ולחש באזני- "התפשטי".

האם טעיתי ואני חשה אצבע על פטמתי?

ועדיין הייתי איטית.

הוא שוב לאט באזני- "ה ת פ ש ט י, הנה אני מתפשט בעצמי- שלא תרגישי נבוכה" ושלח לשונו באזני מעביר צמרמורת בגבי.

הריח שלו- ריח גברי משהו, מדים, עלה באפי והטריף אותי, רק מלהריח אותו עומד לידי, חיילי כל כך, זה הסעיר אותי.

כמוכת אלם, הרמתי ידי לפרוף כפתורי חולצתי, "הזדרזי", אמר, "אין לנו את כל היום" וכבר עמד עירום מולי.

החזה שלו היה עטור תלתלים רכים ובהירים, הנחתי כף ידי על חזהו, משחקת באצבעותיי בפטמתו.

הוא גנח, "אישה, את משגעת אותי"

שלח יד אחז בישני ואצמיד אותי אליו.

ידו הייתה גדולה, קשה מחוספסת.

נמסתי אליו, וכבר הייתי רטובה לחלוטין ולא מסוגלת לשלוט בעצמי. לא יודעת איך זה קרה, מצאתי עצמי עירומה, עומדת במרכז החדר, שבריר מרחק ממנו, טובעת בעיניו, נושמת את ריחו, נוגעת לא נוגעת בו.

הוא נשק לי.

נשיקה חזקה ורטובה.

גופי יצא משליטה, התמסר אליו כחומר ביד היוצר. הוא ליקק את צווארי, נשק לפטמתי, מלמל, "אני צריך לערוך לך בדיקה פיזית מקיפה ועמוקה".

נגע בי, פשק רגליי, החדיר אצבעותיו הקשות לתוכי, טובל במיציי, נותן לי לקק אותן, לוקק אותן איתי.

הוא כבר היה מוכן ומזומן, הושיב אותי על השולחן, רגליי פשוקות לרווחה, אני ממתינה. לאט החדיר עצמו אליי, ואני גונחת חוסמת צעקת הנאה.

יצא ושוב נכנס, אני כבר כמעט מגיעה, גם הוא מתקשה עוד, מפרפרת מתחתיו. הפסיק לרגע, לוחש באזניי- "אני צריך לערוך לך בדיקה פיזית מקיפה ומעמיקה".

כשהוא עדיין בתוכי, גחן לעבר המגירה הוציא דילדו שחור, הרי אותי ביד אחת, ובשניה, גישש והחדיר אותו לפי הטבעת שלי- אני על סף איבוד חושים טוטאלי, לא יודעת מה ומי אני, מיטלטלת בין ידיו בהנאה חושנית עילאית חשה אותו, גדול וחסון, שריריו קשים על עורי, חובקת אותו ברגליי, נשימתו הופכת מהירה וכבדה, והוא ממלמל, "עברת בהצלחה את הבדיקה, אני צריך להטביע לך חתימה" ואנחנו גומרים בעת ובעונה.

הוא התלבש, פנה אליי, ואמר- "את יכולה להמשיך לנסוע", ויצא.

את שמו איני יודעת, אולם את ריחו אשא עימי כזכרון מתוק.

נכתב על ידי , 14/12/2008 09:34   בקטגוריות סיפורים שלא קרו מעולם. בינתיים.  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)