לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

לעמוד בפקקים


באחד מאותם ימים של סידורים, חזרנו אחר הצהריים הביתה.

כטיבעם של דברים, כמובן, עמדנו באחד הפקקים, בין שם לכאן.

מאחר שאנחנו עדיין ילדים מתלהבים- התנשקנו עם כל עצירה של רכב, וכאלו היו רבות.

באחד הרמזורים העמוסים עסוקה בלהתנשק  הבחנתי בגבר ברכב שפשוט מביט בנו.

משועשעת, תוך כדי נשיקה סיפרתי לאיש שאיתי.

הוא גיחך, משועשע, נהנה מהרעיון ושלח ידו אל החזה שלי.

הגבר במכונית ההיא היטיב ישיבתו, כבר לא שואל עצמו אם אנו רואים שהוא לוטש מבט.                                    

האיש שאיתי המשיך ללטף את המחשוף שלי (חם ולח ביוני של תל אביב), חופן בידו את השד המלא והרך, משחק עם האגודל בפטמה המזדקרת.

אני שקועה בנשיקתו העמוקה ובכל זאת לא שוכחת להעיף מבט את האיש בחלון הרכב שלצידנו.

הוא התרומם מהמושב שלו, מפנה את גופו לעברנו, כמו חפץ לקחת חלק בקורֶה בינינו ולו רק בראיה.

אז החלו הצופרים מאחור לצפור, והאיש נאלץ להמשיך בנסיעה, כמוהו, גם אנחנו.

 

אני חושבת שיותר הוא לא ישנא לעמוד בפקקים.

נכתב על ידי , 10/6/2009 05:36   בקטגוריות וודרו וילסון, סיפורים מהחיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)