לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

אם היית כאן


אם היית לידי כאן ועכשיו

הייתי נותנת לך לשבת לצידי

ובעודי בוהה במסך המחשב

מנסה להבין את הדוחות הפרושים לפניי,

היית מסתכל עליי,

מלטף שיערי

נושף באזני

מלקק את צווארי

אני הייתי מתנשמת בקול כבד

גונחת ונאנחת

מתמתחת.

אתה היית מושיט את ידך,

ומלטף את פיטמתי

מבעד למחשוף החולצה הדקה.

אני חסרת מילים,

אצבעותיי מפרפרות על המקלדת

בלי לכתוב דבר מה.

ואז, היית פורף את כפתור מכנסיי

שולח אצבעותיך

לטייל בבשרי, לדוש בי,

לטבול במיציי,

ואחרי זמן מה,

מוציא לאיטך את האצבע,

ומגיש לי אותה ללקיקה.

ואני עוצמת עיניי

מוצצת אצבעותייך,

מרטיבה עוד יותר

ומתכופפת אלייך,

משחררת אותך ממכנסיך,

וכך בעודנו יושבים

אל מול שולחני בעבודה,

אני אמצוץ לך

עד גמירה.

נכתב על ידי , 17/6/2009 19:39   בקטגוריות חרמנית, וודרו וילסון  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)