לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

תפילת שחרית של האישה


 
ברך אלוהים את היום
שאדע לנצל אותו עד תום.
שהאוכל יצא טעים
ובכביסה לא יהיו כתמים
שלא אזלול ואוכל נכון
ושארוץ 40 דקות על ההליכון
שאשתה 8 כוסות של מים
שאנוח איזו שעה בצהריים
שאצליח להתמיד בדיאטה
ושלא אפסיד "אודטה"
שהפן יהיה יפה
שישאר לי זמן לבית קפה
שבעלי לא יבלבל לי את המוח
ושלא ייגמר לי בסוף היום הכוח...
שהילדים לא יריבו
ואולי סוף סוף יקשיבו
שלא אשכח את אסיפת ההורים
ושיגידו רק דברים טובים המורים
שאצלצל לשאול לשלומה של חמותי
אפילו שהיא קנתה לי טבעת מזהב לא אמיתי
שלא אגהץ יותר מידי את הויזה
כי אחרת בעלי יחטוף עלי קריזה
שאהיה רגועה
ושלא יהיו פקקי תנועה
שהבוס יעלה לי את השכר
ויגיד "קחי לך חופש מחר"
שאלוהים ישמור על כולנו
ושירחיק כל רעה מאיתנו
שלא אעשה מכל פירור סיפור
שיהיה לי אחלה יום בקיצור
נכתב על ידי , 12/10/2009 11:59   בקטגוריות קיבלתי במייל  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)