לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

סיבה טובה שלא לטאטא


נערה כפרית בגיל 14 מגיעה העירה ועובדת בבית חרושת למטאטאים .
היא עובדת מסורה וחרוצה והבעלים מאוד מרוצים ממנה .
לאחר שלושה חודשי עבודה היא הולכת יום אחד לאחראי ומודיעה לו שהיא
מפסיקה לעבוד בעוד שבועיים .
האחראי שואל אותה לסיבת העזיבה אך הבחורה משיבה "אני סתם רוצה לעזוב !".
אחרי לחץ קטן לבירור הסיבה מפשילה הבחורה הכפרית את חצאיתה ומראה
לאחראי שהתחילו לצמוח לה זיפים שחורים בערוותה "לא היו לי כאלה כשבאתי הנה ועכשיו בגלל העבודה עם הזיפים של המטאטים התחילו לצמוח לי זיפים !".
האחראי משועשע מהנאיביות של הבחורה הכפרית מפשיל את מכנסיו ואומר לה
"תשמעי יקירתי, זה הטבע, לכל אדם צומחים "זיפים" כאלה בגיל מסוים.
הבחורה מסתכלת בעיון על האחראי העירום ואומרת:
 "אני לא יכולה להמתין שבועיים אני מפסיקה לעבוד מיד .
אני רואה שאצלך התחיל כבר לגדול גם המקל"
נכתב על ידי , 2/11/2009 19:45   בקטגוריות קיבלתי במייל  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)