לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

מה אתה עושה עכשיו?


מה אתה עושה עכשיו?

עומד לך?

 

בערב, כשאחזור הביתה, נכנס מוקדם למיטה ונתכסה בפוך הגדול,

והתריסים יהיו פתוחים,

והרוח תנשב על הפטמות שלי שיזדקרו,

ואתה תקח כל אחת מהן בפה שלך,

לחמם אותן, ואני אגנח,

ואקשת את גבי אליך,

ורק מהתגובה שלי,

אתה תתגרה נורא,

וזה לא שלא היית מגורה עוד מקודם,

ואני אגע בך,

אלטף את עורך,

אלקק את פטמותיך שלך,

מה רק לך מותר?

ואתה תהמהם בהנאה,

ואחר אקח את הזין שלך עמוק לתוך הפה שלי,

ואתה תרצה שאזיז את הכוס שלי אליך,

אתה אוהב לשחק לי שם

באצבעות שלך, או בפה שלך,

ולשמוע אותי גונחת מהנאה בפה מלא,

אני אפילו צועקת עד גמירה,

מתפתלת, רוקדת ריקודי בטן ואגן

מרוב הנאה,

ואנטוף צוף תשוקה אליך,

ואלקק את טרום השפיכה שלך,

וארצה אותך בתוכי,

ותהפוך אותי על גבי,

ותבוא לדהור עליי

בין רגליי, תחדור, תחזור

אל המקום החם כל כך שמחכה לך

ונחוש זו את זה, זה את זו,

ואכרוך את רגליי השתיים,

ואתה ביניהן,

וארים את אגן הירכיים שלי,

בשמחה לקבל אותך,

ולאט לאט תנוע בתוכי,

הפעם אנו לא רוצים שזה יגמר מהר,

אלא לאט,

אני רוצה עוד ועוד לחוש אותך, בלי סוף

ואתה אוהב לשמוע אותי

גונחת, צועקת, צורחת,

בעצם גם כל דיירי הבניין כבר התרגלו,

ואפילו למדו כנראה לאהוב,

אחרת איך אפשר להבין את החיוכים המבינים,

ואנחנו נהנים מהרעש שאנחנו עושים,

והם,

הם כנראה גם נהנים,

ואנו ממשיכים,

אני מתנפחת, ואתה אומר לא, עוד לא,

תתהפכי,

על הבטן, פנים אל המראה,

הנה הנר,

תראי כמה את יפה,

תראי איך הפה שלך נפתח

והלשון מלקקת את השפתיים שלך,

והשיער הסתור שלך,

תראי איזו תנועה,

ואתה נותן טפיחה על הישבן,

אח, איזה טוסיק,

אתה אומר ומעמיק חדירה.

הו,

קולך צרוד מגיע אליי

ואני כבר לא שפויה,

ממשיכה תנועה,

מכוונת לחדירה עמוקה,

נפוחה כולי, נוטפת חומרי סיכה

חשה אותך גדל והולך,

ושוב אותה מזרז תנועה,

ומתנפח בתוכי,

עוד תנועה קטנה שלי,

תזוזה של אגן הירכיים,

למעלה למטה,

אחורה קדימה,

כן, כן, כן,

ככה אני אוהבת אותך,

ככה אני רוצה,

אתה טוב לי, ככה,

אני רוצה עוד,

ואני פולטת צרחה אדירה,

הו, הו,

כן, אני מרגישה אותך בתוכי,

גדול, ענק, עצום,

בתוכי, שופך תכולה,

מקמרת את הגב,

ומטפסת ועולה,

לתוך שיא חדש של

גמירה.

 

ואז אני משפריצה,

על המצעים,

ועל המגבת שמוכנה,

ואני משפריצה,

בלי הפסקה,

זה מעייף,

זה מייבש,

אבל אני לא יכולה להפסיק לגמרי,

זה יוצא בכלל שליטה,

לרגע אני נחה רפויה,

ושוב אתה רואה את החיוך הזה שלי,

השקט המיוחד שבא לפני ההשפרצה,

ואני פולטת עוד צעקה,

שוב משפריצה או שופכת,

ואתה מגחך,

נהנה אותי יוצאת משליטה,

ואומר-

שוב המגבת לא מספיקה,

צריך להחליף את הסדינים,

מזל שיש מגן מזרון למטה,

גם אותו צריך כבר להחליף.

ואני עדיים לא מפסיקה,

קרבת הגוף החם שלך עושה לי את זה,

ואני ממשיכה לנזול,

ומתמוטטת, רועדת כולי, מנסה לדדות למקלחת,

מתפרקת בדרך,

כמו בובה על חוט

שהרפו את האחיזה.

ואתה מביט בי בחיוך של הנאה,

של חתול שליקק את השמנת,

תרתי משמע.

 

 

 

 

נכתב על ידי , 3/11/2009 15:46   בקטגוריות חרמנית, וודרו וילסון  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)