לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

שער מגזין, פרוייקט היקי


1. לפני כמה חושים פנה אל הרבנית אדם, וביקש לפרסם קטעים שלה במגזין סקס חדש שצפוי לצאת ולהיות מופץ בקרוב.

מאז עבר זמן, וכבר המגזים הופץ ברחובות ובפיצוציות, ואני שכחתי לפרסם את העובדה הזו.

אז אם אתם עוברים באיזו פיצוציה בתל אביב, ורואים את העיתון הזה- דעו לכם, שגם אני מופיעה שם (ככותבת, אין צורך בתמונות).

 

 

2. חבר קרוב הפנה את תשומת ליבי לכתבה מסוימת שאולי עשויה לעניין אותי.

היא אכן עניינה אותי. עד כדי כך שנרשמתי. אפילו הלכתי לאודישנים. אבל לא התקבלתי.

חבל שכך. אני חושבת שיכולתי לתת תרומה נכבדה. נו שוין.

נכתב על ידי , 22/3/2010 18:41   בקטגוריות סיפורים מהחיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)