לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

ריחות של אצבעות


אני בוהה במסך המחשב, מחשבות חולפות במהירות  בראשי מבלי להשאיר ולו שביב זכר כלשהו.

מניחה את סנטרי על שורש כף ידי, אצבעותיי מונחות על אפי. תנועה אופיינית. עיניי תקועות (כנראה) באיזשהו פיקסל מרצד מבלי לדעת מהו.

פתאום אני מתנערת.

ריח של סקס עולה באפי.

מאיפה זה בא לי? אה, כן, אני עונה לעצמי בחיוך רך, לפני כמה דקות....מממ....

הוא פרש לשנ"צ, ואני אחרי מקלחת, במיטה בחדר השני, קוראת, מכוסה, המזגן פועל את פעולתו הנעימה הקרירה על עורי.

חצי מנומנמת, זרמים מתחילים לעבור בגופי.

יובלות שלא חשתי כאלו.

יובלות באמת עברו מאז.

אני מתערטלת (אח, איזו עברית של בית כנסת), נעמדת מול חלון המזגן, הרוח הקרה מכה על פטמותיי. על קצות האצבעות נכנסת לחדר השינה.

הוא שם, לא ישן, כנראה חיכה לי.

יש לא את היכולת להריח את הסקס העולה ממני, עוד לפני שאני יודעת מה קורה איתי.

אני נכנסת אל מתחת לפוך הנעים והוא אוסף אותי אל חיבוקו.

חשה את זקפתו נחבטת בי מאחור. הוא מלטף את גופי, בודק מה השתנה מאז הפעם האחרונה. ביד עדינה נוגע בי ואני חצי מצטחקת כמו בתולה, חלק ממני מתמתח בהנאה כמו חתולה.

רגליי נפשקות כמו מאליהן, ללא כל תמריץ מיוחד וידו נשלחת אליי לבדוק את הנושא מקרוב. אני רטובה ולרגע מתייבשת, אבל לאט ובסבלנות נרגעת ושוב הופכת רטובה ונפוחה.

תמצצי לי, אתה מבקש

ואותי זה מצחיק. תקפצי לי, את מגחכת אליו, והוא רציני כמו אומר, זה לא נושא לבדיחה, אני עדיין על הגב\ רגליי פשוקות לכל עבר, נרעדת, מתמתחת,קופצת גונחת, ביני לביני עוברות בי מחשבות, או, כן עכשיו, או ככה זה טוב, הו, כן, ככה עמוק, ככה אני רוצה. אתה ממשיך בשלך, או יותר נכון להגיד- בשלי.

אני גם כן בשלי.

אחרי כמה רגעים, אין לי מושג כמה, אני מתרוממת על ארבע, ולוקחת את שלך בפי. שואבת ויונקת, עולה ויורדת, טועמת ומוצצת. כבר הרבה זמן שלא נהניתי ככה. אני ממשיכה, להנאתך, מלקקת את הביצים, ושוב לוקחת את הזן שלך לתוך הפה שלי ותוך כדי אני גונחת מהנאה, אצבעותיך מנגנות בי, ואתה בתוך הפה שלי.

אתה מתיישב פשוט חולצה, אני מפנה את הישבן שלי אליך, פניי אל המראה הגדולה על הקיר מנגד למיטה, אתה מכוון את עצמך אליי, אני עוזרת לך להתכוונן, מלקקת אצבעות, מלטפת אותך (אהאה! מכאן הריח הטוב הזה) והופ אתה בפנים, שנינו גונחים בתיאום מתוזמר. אתה מחזיק בכתפי ביד אחת, היד השניה נאחזת בידי, דחיפה אחת, שתיים או עוד כמה, אני כבר לא יודעת איך קוראים לי, ושנינו משחררים צעקה משותפת. אני מתכווצת, ועוד פעם, ועוד פעם, אתה נשאר בשלך. נח עוד רגע או דקה, ושוב ממשיך בתנועה. עוד פעם, ועוד כמה, אני כבר לא יודעת את נפשי מרוב הנאה.

אח, ברגעים כאלו צריך סיגריה, אני מתמוטטת על המיטה, נוזלים ניגרים על ירכיי....

נכתב על ידי , 20/6/2011 19:15   בקטגוריות חרמנית, סיפורים מהחיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)