לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

שרה ביילע # 3


פרוייקט אושפיזין# נכתב ע"י מנשה.

 

פרק 1

פרק 2


למחרת, שרה-ביילע לא באה לעבודה, וגם לא מחרתיים, למעשה היא נעדרה 4 ימים.
אני לא ממש המנהל שלה, ואפילו לא באותה מחלקה, אז לא הייתה לי דרך פשוטה לברר מה איתה, חיכיתי.
כשהיא סוף סוף הגיעה לעבודה, היא שלחה מייל להודיע שהיא כאן.
צלצלתי ואמרתי לה להיות אצלי תוך עשר דקות.
היא נכנסה, מחזיקה את התיק שלה על הבטן והחזה, לבושה בסוודר רפוי ורחב מעל החולצה.
"מה אתה רוצה ממני? תעזוב אותי בבקשה!"
"לא רוצה ממך כלום, ומעולם לא דיברתי איתך, אני לא מבין בכלל למה נכנסת למשרד שלי" ככה אמרתי לה, אבל תוך כדי זה, לקחתי דף ניר וכתבתי עליו: "תני לי את התיק שלך או שלא אתך לך שום הזדמנות נוספת!"
וניגשתי אליה ולקחתי ממנה את התיק.
כמו שחשדתי, בתיק הייה מכשיר הקלטה פועל, כיביתי אותו, נעלתי את הדלת וכתבתי על צידו השני של הדף: "תתפשטי! עכשיו!"
כל בגד שהיא הורידה, מיששתי ובדקתי שאין בו מכשיר הקלטה חבוי נוסף.
לא היה.
"על זה שניסית להקליט אותי, את תיענשי, ועל זה שלא היית כאן ארבעה ימים בלי לבקש ממני רשות, תיענשי גם, ועל זה שבאת לבושה בסמרטוטים הרגילים שלך ולא בזוג תחתונים וחזיה סקסיים, תיענשי בשלישית"
היא הייתה קצת המומה, ואז אמרתי "את תבחרי את העונש שלך לכל אחת מהעבירות, את תכתבי על דף מה את חושבת שיהיה עונש מתאים ותנסי לשכנע אותי שהוא עונש צודק"
והמשכתי: "תתחילי לאונן כאן מולי, ככה ערומה, וספרי לי כל פרט שהיה בינך ובין בעלך בארבעת הימים שנעדרת"
"אדוני, אני מבקשת ממך רחמים"
"רחמים זה לחלשים, תתחילי, אין לנו את כל היום"
היא התחילה ללטף את הכוס השעיר שלה, בסיבובים, ולספר, "אין לי הרבה מה לספר, לא קיימנו יחסים, רק חיבקתי את בעלי קצת והתנשקנו"
בינתיים היא התחילה להתנשם, "תמשיכי, תפרטי יותר"
"באמת לא עשינו כלום, רק נשיקה כשהוא חוזר מהכולל, אההה, אדוני, אני רוצה לגמור, בבקשה"
"את רואה כאן את הרגל של השולחן? תגמרי עליה"
היא, שהייתה כבר מאוד מגורה, התקרבה לשלחן, והתחילה לשפשף את הכוס שלה על רגל השולחן ומיד גמרה.
"תתלבשי! "
וכשהיא הושיטה יד לקחת את התחתונים, עצרתי אותה: "היי, לא את אלו, שכחת? רק סט סקסי ומגרה"
"אבל, אבל אין לי כאן"
"אז תלכי בלי, אולי זה ימצא חן בעיני, וכמובן בלי הגרביונים האלו"
שרה התלבשה מובסת, מידי פעם מוחה דמעה.
תלכי למקום שלך, תחשבי על עונש ראוי, ותתקשרי אלי בעוד שעה.
כשהיא התקשרה, קראתי לה לחדרי, וכשנכנסה הוריתי לה לנעול את הדלת.
"על איזה עונש ראוי חשבת?"
"לא יודעת, אדוני"
"חבל, כי אולי לא תאהבי את מה שאני אבחר"
"אבל אני באמת לא יודעת, אדוני"
"עכשיו תלכי לקניון, לקנות לעצמך 3 סטים של הלבשה תחתונה מגרים ומדליקים, את מודדת אותם בחדר ההלבשה, ומבקשת מהמוכרת שתצלם אותך מדגמנת לכבודי, ואז תשלחי לי לאישור"
"לא, אדוני, אני לא יכולה, בבקשה"
"את לא רוצה להרגיז אותי יותר, את הולכת קונה וחוזרת תוך שעה וחצי, ובגלל שאת מתווכחת אז תקני גם חבילת קונדומים"
שרה-ביילע יצאה מהחדר בלי מלה.
ואכן, כעבור חצי שעה הגיעה הודעה עם צילום שלה מדגמנת סט סקסי אחד, ואחריו עוד אחד.
הפעם החלטתי לאשר לה את הבחירה שלה.
כשהיא חזרה, קראתי לה לחדר שלי, ודרשתי לראות אותה מדגמנת.
"את מרגישה שאת יותר יפה כך?"
"כן אדוני"
ניגשתי אליה, התחלתי לחבק אותה, והבאתי אלי את הפה שלה לנשיקה, בעוד אני משחק לה בפיטמה.
שרה-ביילע התחילה להתנשם.
"מספיק" אמרתי והתנתקתי ממנה, שמתי לה על הפיטמות זוג אטבי ניר שהיו לי במגריה, והוריתי לה להתלבש.
"עכשיו 11 בבוקר, את עובדת עד 4, נכון? עז אז את צריכה להספיק לאונן 7 פעמים, ובכל פעם לעשות את זה כשאת משמיעה לי בטלפון, ברור?"
"כן אדוני"
כעבור רבע שעה היא התקשרה: "אני ממש מתחננת אדוני, הכאב בפיטמה כבר קשה לי מידי, בבקשה בבקשה תרשה לי להוריד את האטבים"
"אז תבואי לכאן" 
כשהיא נכנסה קראתי לה אלי קרוב והוריתי להתחיל לאונן מולי.
כשהיא כבר הייתה קרובה, הורדתי לה את האטבים, גל הכאב שנגרם לה מחידוש זרימת הדם התערבב לה עם גלי אורגמה עצומה.
כשהיא התאוששה קצת, שלפתי את הזין שלי, והצבעתי עליו.
שרה-ביילע הבינה מיד והתחילה למצוץ.
"ביד אחת תפנקי אותי ובשניה תאונני ותגמרי שוב"
שרה התגלתה כמוצצת מעולה, הפה הרך שלה עטף את הזין ועלה עליו לכל אורכו, פנימה והחוצה, קולות יניקה רמים הפרו את השקט ומידי פעם אנחת תענוג מהגירוי שהיא הביאה לעצמה.
כשהשפריץ שלי מלא את הפה שלה, היא הצטרפה בגמירה חדשה משלה.
"תנקי כאן הכל ותצאי, ואל תשכחי, גמרת פעמיים נשארו לך עוד 5 עד סוף היום.
שרה-ביילע אוננה לי בטלפון עוד 5 פעמים, בגל פעם מתקצר הזמן שלוקח לה לגמור.
"מחר תתייצבי להראות לי כמה סקסית את, ותביאי לי פירוט מלא של כל מה שעשית עם בעלך, וכרגיל, אני לא מרשה לך להזדיין איתו! מזמוזים, גמירות אבל בלי חדירה! ברור?"
"כן אדוני"
נכתב על ידי , 12/6/2013 22:37   בקטגוריות הרבנית מאשפזת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)