לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

שרה ביילע - 4‎


פרוייקט אושפיזין # נכתב ע"י מנשה




שרה ביילע הגיעה למחרת לעבודה, ומיד באה למשרדי, להראות לי שהיא לובשת את אחד הסטים הסקסיים שקנתה קודם.
מה זה "להראות", היא נכנסה לחדר, נעלה את הדלת והרימה את שולי השמלה כדי שאראה את התחתונים שלה.

"מה זה? יש לך גרביון מעל התחתונים? תורידי מיד! "
שרה ביילע צייתה מיד.
"עכשיו, תאונני קצת, אבל לא לגמור" כששרה התחילה לאונן, ניגשתי אליה מאחור, וחפנתי את שדיה בשתי ידי, והתחלתי לעסות אותם ולשחק עם הפיטמות שלה.
"אני עוד מעט גומרת" אמרה שרה.
דחפתי את היד שלה בכוח והרחקתי אותה בפתאומיות מהכוס שלה, ונתתי לה סטירת לחי מצלצלצת.
"לגמור אני לא מרשה, אבל שכחת לקרוא לי - אדוני?! "
"אני מצטערת"
"עוד פעם?"
"אני מצטערת אדוני"

"תתפשטי"
שרה התחילה להתפשט, עם דמעות בעיניים, כשהייתה ערומה לגמרי, הוריתי לה לרדת על הברכיים לפני, ולספר לי מה עשתה עם בעלה בבית.
"פרטי פרטים, כלבה"
ושרה התחיה לספר:
באתי הביתה, בעלי כבר חיכה, כשנכנסתי הוא חיבק אותי, אבל התחמקתי מנשיקה, חששתי שהוא יריח משהו, אז אמרתי לו שאני עייפה וחם לי ואני רוצה להתרחץ.
יצאתי מהמקלחת, ומהר הסתרתי את התחתונים והחזיה שיש לי בשביל העבודה, ולבשתי את הרגילים שלי ועל זה חלוק בית.
בערב, בעלי הולך ללמוד בכולל אחר, וכשהוא חוזר, אנחנו מדברים קצת והולכים לישון, אתמול, אמרתי לו שאני עייפה, ונכנסתי מיד למיטה.
כשהוא חזר, הסכמתי רק שיחבק אותי.
תתלבשי, אמרתי לה, וכשעמדה לצאת, נתתי לה דיסק.
"בדיסק הזה יש סרטונים שונים, עד השעה 2 את צריכה לראות את שני הראשונים, נקראים 1.mpeg 2.mpeg
יש שם דוגמנית שעושה סטריפטיז תוך כדי ריקוד, בשעה 2 את תדגימי לי כאן איך היא מתפשטת בצורה אירוטית, ועד אז, כל חצי שעה, את מאוננת אבל לא גומרת"
"כן אדוני"
"ושלא תעזי להציץ על הסרטונים האחרים, הם מיועדים לשיעור אחר, היום את לומדת להתפשט בצורה אירוטית ומגרה"
"כן אדוני"
בשעה שתיים היא באה למשרד שלי, נעלה את הדלת אבל נעמדה באמצע החדר ואמרה "אני לא יכולה"
קמתי וניגשתי אליה, הכנסתי את היד דרך פתח הצוואר של השמלה שלה, ותפסתי את הפיטמה השמאלית שלה, וצבטתי, בכל הכח, ובפתאומיות, ולחשתי לה באוזן: "תצעקי, תצעקי חזק, ואצטרך להסביר לכולם למה את נמצאת במצב הזה"
"אההההההה" היא ניסתה להחניק את הצעקה.
"אם את לא יכולה, אז תתאמני, עכשיו!" עזבתי את הפיטמה שלה והתיישבתי על קצה השלחן שלי, מחכה.
שרה ביילע התחילה להתנועע כמו הבחורה מהסרטון, עם דמעות אבל ניכר שהיא ניסתה לא לגרום לי לכעוס יותר.
כשהיא הייתה ערומה לגמרי, הוריתי לה להמשיך לרקוד ולאונן.
שרה כבר הייתה מגורה מאוד מכל היום, ומהר מאוד התערבבו ההתנשפויות מהגירוי עם הנשימות המהירות מהריקוד.
"תפסיקי!" אמרתי לה פתאום, וכבר הייתי עם מכנסים מופשלות וזין מגורה וזקוף.
"רוצה לגמור?"
"כן אדוני"
"רוצה מאוד? כמה?"
"כן, בבקשה אדוני, אני מוכרחה לגמור"
"אז הנה הזין שלי, תחדירי אותו לכוס שלך ותגמרי עליו"
"אבל זה אסור אדוני"
"אז אולי לא תגמרי"
"בבקשה אדוני, בבקשה"
"תתקרבי אלי" אמרתי לה, הצמדתי אותה אלי, מניח את הזין שלי בין הרגלים שלה, בלי לגעת אפילו בשפתי הכוס שלה.
ביד אחד התחלתי ללטף לה את הפיטמות, בית השחי, הגב ופלחי העכוז שלה, והיד השניה, נגעה לה בעדינות בקצה הדגדגן, מלטף טיפה, ומפסיק, דוחף קצת פפנימה, וחוזר לחלק הפנימי של הירך., מרגיש איך היא מתרגשת יותר, ומתאכזבת כשאני מרחיק את האצבע.
הפה שלי, ליטף ופינק את הצוואר שלה, וכשהגעתי קרוב לאוזן שלה,לחשתי לה באוזן: "הוא שם למטה, הזין שלי, אם את רוצה לגמור"
היא הורידה את היד שלה לשם, והכניסה את הזין שלי לכוס שלה, מתחילה להתנועע עליו במרץ, ותוך שניה, גמרה ברעידות חזקות.
נתתי לה להירגע קצת, השכבתי אותה בעדינות על הרצפה, והתחלתי לזיין אותה, מרגיש איך האורגזמה השניה מתחילה להיבנות.
וכשהיא הייתה קרובה, יצאתי ממנה בפתאומיות ומשכתי את הראש שלה את הזין שלי למציצה.
היא לא התווכחה או התנגדה, אלא מצצה במרץ, וברגע שגמרתי, היא התפוצצה באורגזמה שניה.
נתתי לה להתלבש בשקט, ואמרתי לה שאני רוצה לראות אותה לפני שהיא הולכת הביתה, כי יש לי הוראות בשבילה.
ןאלו היו ההוראות:
1. היא צריכה להירשם למכון כושר ולהתחיל להתעמל 3 פעמים בשבוע, כדי לרדת במשקל.
2. היא צריכה למצוא חוג יוגה, 2 פעמים בשבוע כדי להיות גמישה.
3. הלילה, היא תקיים יחסים עם בעלה אבל תשים לו קונדום על הזין, ומחר תביא את הקונדום המלא לכאן למשרד.

נכתב על ידי , 23/7/2013 12:35   בקטגוריות הרבנית מאשפזת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)