לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2003

סופשבוע באילת- 4


חלק ראשון

חלק שני

חלק שלישי

פרק רביעי

פרק אחרון

 

 

 

לבסוף הגיע.

אצבעותיו נגעו בי, מצאו את הכפתור, וגבי נקשת. באצבע אחת מעסה את הכפתור, יודע איך לגעת מה לעשות, שאר האצבעות- ובכן שאר האצבעות, מיששו, גיששו, עיסו ולשו, את כל האיזור הגירוי שלי, נכנסו ויצאו ועשו לעצמן ולי סיור בכל האיזורים הרגישים שלי, שידעתי על קיומם, ועל כאלו שלא.

עיסוי אכן זה היה. שיחרור לחצים אדיר. צעקתי. וידי גיששה ומצאה את נחש האנקונדה שלו.

הביט בי בעיניו, ואני בו, לא חשבתי שתרצי בי, לחש.

שיחררתי אותו מהבוקסר, ולקחתיו בפי. לא להרבה זמן.

אמר לי, אני רוצה להיכנס אלייך, האם אפשר, ואני מוטרפת מתשוקה שנבנתה במשך כל כך הרבה זמן ובכזו מקצועיות, גנחתי בתשובה לא ברורה.

בעדינות פישק רגליי, ואמר בקול מחויך, אני מבין שהתשובה היא כן, ונכנס בכל כוחו.

הרגשתי את הזין שלו נכנס בי, אני אוהבת אותם עם זין גדול, כזה שאני מרגישה בכל קירות הווגינה שלי, מרגישה את הראש הבולט יותר, מרגישה את שאר העמוד, את הורידים מסביב ולאורכו, מרגישה כיצד הוא גדל מעט יותר לפני ההתפוצצות הגדולה. נהנית לתת לו לשלוט בי באמצעות הדחיפות שלו.

את רגליי ליפפתי סביבו, אצבעותיי חפרו שבילים בגבו, דהר הוא עליי, ואני מתחתיו וביחד הגענו למקומות שמאז לא ידעתי כמותם.

לא רק לעסות הוא יודע.

 

לפני שהלך, אמר, מחר בערב אני אחזור, אשלים את החסר במסג', לך ולחברותייך.

נכתב על ידי , 26/8/2003 11:59   בקטגוריות סיפורים מהחיים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)