לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2020

קורונה וזה


היות והקורנה החלה להתדפק על דלתות משרדי, בחנתי כמה חלופות מגורים במדינות שבהן הקורונה לא הפילה חללים


סהרה המערבית - מדבר לא עושה לי את זה;

אנגולה ושאר המדינות הטרופיות - חם, לח ודביק. בעעעה

הוותיקן - אני בספק אם יאשרו לי כניסה לשם. 

איי הבתולה - לא נראה לי שמתאים לי.

Isle of Man - אמנם השם נראה מבטיח, אבל זו טריטוריה בריטית, ובפעם האחרונה שבדקתי, הגברים הבריטיים לא ממש מציאה (טוב, נו, אולי סיר שון קונרי, אבל הוא כברכ ממש , אבל ממש זקן) 
סאן מרינו - אני אלרגית לצאן 


קיצר- החלופה שנותרתי עימה היא - Faeroe Islands 

יש שם ציפורים עם פרופיל מעניין. (קולהתמונה מהרשת)

 

Atlantic Puffin | National Geographic Society


נכתב על ידי , 16/8/2020 17:56   בקטגוריות אקטואליה  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)