לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2020

די


נמאס לי להסתפק בפירורים.

נמאס לי שהרומנטיקה שלי חריגה.

נמאס לי מזה שכל סיפורי האהבה ומערכות היחסים שלי הם לא סטנדרטיים (לשון ההמעטה של השנה) ויכולים להיות מועמדים מעולים לאוסקר – על התסריט והדרמה.

נמאס לי לוותר על מקומי לטובת הטוב הגדול.

נמאס לי להתפשר על מה ומי שמגיע לי.

בזכות ולא בחסד.

אני רוצה להיות במקום הראשון.

אני רוצה שהגבר הבא שאוהב אותו – יאהב אותי עוד יותר, שיעמיד אותי בראש מעייניו.

אני מודעת לכך שאני בת 53 ויותר, שאני לא עומדת בסטנדרטי המערביים המודרניים של מראה גוף.

אני מודעת לכך שהגבר הבא שאפגוש (אם אפגוש) יבוא עם חבילה משלו, עם עבר משלו ועם משפחה משלו, ותהיה לו קריירה כזו או אחרת – ושכול אלו אמורים להיות לפניי בסולם העדיפויות שלו. כי אני אהיה פרק ב' או ' או ז'

אבל לא איכפת לי.

אני רוצה שהגבר הבא שלי, שאותו אוהב, ושיאהב אותו עוד יותר – אני רוצה להיות בראש סולם העדיפויות שלו.

אני יודעת שזה לא סביר (עד אפס מוחלט של סיכוי) שזה יקרה.

 

אבל זה לא אומר שאסור לי לרצות, נכון?

 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/8/2020 15:56  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,082
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)