לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

מנוחת שישי


 

הסמס תפס אותי בדרך למיטה

עלינו פינטזתי אתמול בלילה...

אני קוראת שוב את ההודעה,

ביד ימין הסלולרי,

בצד שמאל הויברטור,

אני עירומה כולי, נשכבת על המיטה, רגליי פשוקות, מפעילה את הויברטור, רטובה, כרגיל, מנסה לשלוח באצבעות רועדות הודעה בחזרה, מתפקששת, רטט הויברטור, מול תלוליות ערוותי (אח איזו מילה) שולח זרמים של עונג בכל גופי.

"עכשיו" מצליחה סופסוף לשלח את המילה לחלל האלקטרוני ושומטת מידי את הסלולרי.

מתמסרת לתחושה שהמכשיר הרוטט נותן לי.

מחדירה אותו, כן, זה טוב, אבל לא, לא זה מה שאני זקוקה לו עכשיו, מטיילת עם ראשו בתוכי, כן, זה לא זה.

מוציאה אותו, מסיטה אותו לנקודת אחרת, לא זו לא הנקודה.

ההיא האמצעית המיוחדת. שם אני רוצה להיות.

כן, כן, שם, אני מאבדת תחושה של מה שקורה סביבי, מטלטלת זרועות, רגליים, ראש.

וזה בא מהר, מדי מהר.

לא יכולה שיגעו בי אחרי זה. זו נקודה מיוחדת, לא קלה. הראש שלי כואב, שוב הטחתי אותו בכרית המושענת על הקיר.

נשארתי עם טעם של עוד. מנסה שוב, לא יכולה, שם מגורה מדי.

אחכה מעט.


נכתב על ידי , 11/11/2005 17:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)