לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

פגישה עיוורת


 

 


יום שישי אחר הצהריים.

אתה שולח סמס- מפנטז עליי.

אתמול בלילה הייתה לנו שיחת איי סי קיו.

עניינית, לא סייברנו, אבל החלפנו מידע. בעיקר בענייני סקס.


יום שישי אחר הצהריים.

אני שולחת סמס בחזרה.

ועוד אחד, אחרי.

אתה שואל אם אנחנו יכולים להיפגש.

ואני אומרת בוא.

לוקח לך זמן ומספר טרדות, אבל אתה בא.


יום שישי בערב.

אתה מגיע. אליי. אני חולה.

לבושה במכנסי דייגים כתומים, וגופיה ורודה (נשמע מזעזע, אבל נראה נפלא).

אני מוציאה בירה.

אתה יושב על הספה.

אני על הכורסה.

אתה נבוך. חננה מחשבים?

אתה רוכן אליי, ואני מקבלת נשיקה.

הנשיקה מתלהטת. ידינו מחילות לשוטט.

אני עדיין בכורסה.

אתה על הספה.

מחדירה ידי מתחת לחולצתך.

אתה מפליט גניחה.

ידיך מסיטות את בד המכנס, מזיזות את החוטיני.

פוגשות בתלוליתי, נפגשות עם רטיבותי.

אני נושמת בכבדות, חשה אצבעותיך חופרות בי.

זורקת ראשי לאחור, אוחזת בחזקה במסעדי הכורסה.

אני נאנחת, חשה את אצבעותיך נכנסות בתוכי.

מרימה את האגן שלי כלפייך.

עדיין על הכורסה.

גם אתה נושם בכבדות, נהנה לראותני כך, נותנת את כולי לאצבעותיך.

מחליקה עצמי מהכורסה, ואני חצי שכובה.

אתה מערטל אותי משארית מכנסיי.

מתכופף, שם פיך בין רגליי ונוגס בי.

אני מושכת ראשך לתוכי, לשונך שותה אותי, רגליי סוגרות עלייך, גופי באוויר ידייך בעכוזי, ואני צועקת.

או אלוהים, שלא יגמר לעולם.

 

נכתב על ידי , 12/11/2005 12:38  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)