לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

קר, קר, קר, קר, חם!!!!


 

 

אני שוכבת עירומה כולי על המיטה.

עיניי מכוסות.

איני רואה אותך, רק שומעת את נשימותיך.

אני ממתינה לך.

שומעת רחש, וחשה את נשימתך באזני, בתנוכי.

מגעה החמים והמחוספס משהו של לשונך, מתחלף במגע של משהו קר וחלקלק, ואני משתנקת בהפתעה.

המגע הקר הזה, מחליק על צווארי, לוטף את עצמות הבריח שלי, משתהה על מפתח צווארי, וממשיך לטייל כלפי מטה, אל פטמותיי, מצפות כבר למגע.

אתה מחליק את הקרירות על פיטמה אחת, והיא מזדקרת, עומדת איתן, אחר עובר לפטמה השנייה, ולוקח בין שיניך את הראשונה.

אני גונחת, מקמרת גופי.

אתה ממשיך לטייל על חזי, שדיי, בטני.

אני פושקת רגליי, מרימה את אגן ירכיי, מבליטה ערוותי, שפתיי פתוחות, אני נושמת בכבדות, חשה את הפרח בגני, מתמלא, נפתח, עלי הכותרת שלו מלבלבים, ואני מושיטה את ידי אליו.

אתה מרחיק ידי משם, שולח אותה לקחת את המכשיר המזמזם, ולהצמידו אליי.

חסרת רצון משלי, עושה כרצונך, מלטפת ומענגת את הפרח בליטופים עדינים, שלוקחים אותי למקומות אחרים, גופי מיטלטל ברעידות עצומות.

אני שומעת את נשימותיך כבדות, מהירות יותר ויותר, אתה מלטף את עצמך, אך לא מרשה לי לגעת בך.

אני ממשיכה לגעת בעצמי, שוכחת הכל מסביבי, רק אני קיימת, אני ומרכז העונג שטמון בפרח.

 

אתה מכניס את קובית הקרח לתוכי, ודוחף איתה את המכשיר, אני זועקת לחלל האוויר, וחשה נתז של  חמימות לחה על פניי.

 

נכתב על ידי , 5/5/2006 09:51   בקטגוריות סיפורים שלא קרו מעולם. בינתיים.  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)