לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2006

מה שאת רוצה


אני חשה את שפתיך על שפתיי, לשונך מגששת בעדינות, טעמך בפי.

הפסק לנשק אותי אני מבקשת, ואתה מניח לי, אך מחבק אותי.

הנח לי, אני לוחשת, אתה מקשיב ונענה.

ליבי נחמץ בכאב. ואני מזילה דמעה.

מה את רוצה? אני שומעת לחישתך.

אתה יודע מה רצוני, אני עונה, הכל או לא כלום.

 

כאב של ניתוק.

 

אני חוזרת לספר הקריאה, ולאחר פיסקה, אני חשה את נשיקתך שוב, שפתיך, לשונך בתוך גרוני, חיבוקך חם חזק ואמיץ מלב, בהונותיך, על חזי, פטמותיי מזדקרות, אתה לוטף אותי, את גופי.

זה מה שאתה רוצה? אני מקשה.

זה מה שאת רוצה, אני שומעת תשובה אלפי קילומטרים רחוקה.

נכתב על ידי , 1/7/2006 00:20   בקטגוריות סיפורים מהחיים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)