לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

חיוך על הבוקר


העליתי חיוך על שפתיך הבוקר, כך כתבת.

גם הוספת, שאתה משוכנע שאני יכולה לעשות זאת גם בדרכים אחרות.

על מה בדיוק חשבת?

 

האם על כך, שבבוקר במקום לצאת מהמיטה, השתקתי את השעונמעורר, וגלשתי אל עמקי המיטה מכוסה לחלוטין, מגלה את גופך ישן עדיין, לא מעוניין ממש להיפרד מציפורני השינה. 

אתה שכוב על גבך, ואני מסיטה את ידיך לצדדים, עוטפת גופך בזרועותיי, מרעיפה נשיקות עדינות על שיפולי בטנך, אתה חש בי, ומתחיל להתעורר.

הזין שלך מתערסל בין שדיי, מתעורר, ואני חשה בו, משתפשפת כנגד עורך החשוף. פטמותיי, מתקשות, ומזדקרות מעט אף הן.

מצבים כאלו מגרים אותי מאוד, ואני כבר רטובה למהדרין. אני גולשת עוד מעט למטה, וממלאה את פי בך.

טעם של בוקר.

עדיין לא התעוררנו לגמרי, ולאט אני מעלה ומורידה את הפה שלי לאורכו של הכלי שלך, נותנת ללשוני ללטף אותך בעדינות. הבוקר אינו זמן לפראות.

אתה כבר ער לגמרי עכשיו, וכבר גדול יותר בפי, מסיט את השמיכה מעליי, מביט בעיניי מביטות בך תוך כדי פעולה, רואה את אגן ירכיי המפואר מתרומם אף הוא, תנועתו מתאימה עצמה לתנועת פי.

אני שולחת ידי, ובלחיצה עדינה על חזך מחזירה אותך לשכיבה מלאה.

את מניח ראשך על הכר, מוטה לאחור, מתמסר לתחושות שפי, לשוני, ידיי, ולשוני יוצרים בך. נשימתך מתמלטת מפיך בגניחות.

אני מחזיקה בשורש הזין שלך, בציפורן אגודלי שורטת מעדנות את שק האשכים שלך, אצבע אחרת מוחדרת אל פי, להרטיבה, נגשת לגשר ולוחצת מעדנות, מסתובבת סביב חור פי הטבעת, מגרה את העצבים הרגישים.

אני חשה אותך גדל עוד יותר בפי, הורידים משתרגים ובולטים. אתה כמעט לפני, אני מאטה את הקצב, מבקשת להאריך הנאתך, אולם מגבירה את לחיצת אגודלי בבסיס. גניחתך קולנית מעט יותר, ואת לופת את הסדין, אצבעות רגליך מתקפלות וכל כולך הפכת למכונה ירייה טעונה.

מוציאה מעט, ומכניסה, פי הפך למכונת שאיבה ויניקה,

ואתה- תמציתך ניתזת לתוך גרוני.

נכתב על ידי , 26/8/2006 19:37   בקטגוריות חרמנית  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)