לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

הרבנית מארחת...


מכיוון שמזמן לא היה פרוייקט בישראבלוג, הרבנית- כלומר אני- החליטה לצאת בפרוייקט חברתי נוסף- אירוח כותבים, כותבות, חברים, חברות, ממקומות (בלוגים) אחרים.

לא חוכמה לארח בבלוג אירוטי כותבים אחרים שגם כך כותבים אירוטי - לא שאסרב אם מישהו יבקש יפה (רגלי!!!!), אבל הכוונה היא בעיקר לאותם שלא כותבים אירוטיקה באופן קבוע, וקצת רוצים לצאת מהשגרה, לראות כיצד תתקבל הכתיבה שלהם, לנסות משהו חדשני, אחר, שונה, לצאת קצת משיגרת הכתיבה האישית שלהם.

 

אני אפרסם כל פוסט, עם קישור לבלוג של כותב הפוסט, אולם אם תתקבל בקשה לאנונימיות, אכבד אותה.

אני לא אערוך את הפוסט, ואפרסם אותו כפי שנשלח אליי, אלא אם כן, אראה שיש בו הערות פוגעות לגבי אחרים.

דבר נוסף- אנא מכם, אני לא אבדוק זאת, אבל מה החוכמה לשלוח לי פוסטים שכבר פורסמו?

 

 

אני מקווה שיהיו עוד כמה (לאו דווקא נשים) שירימו את הכפפה.

 

ונתחיל בפוסט הסנונית- הכותבת היא לא אחרת מדגניה החוזרת.

 

 

החלטתי שהפעם אני לוקחת. בלי לבקש. בלי רשות. באה ולוקחת. והולכת.

וזה מה שעשיתי.

באתי אליך.

פתחת את הדלת. לבוש בתחתונים בלבד. כמו שאני אוהבת.

דחפתי אותך פנימה, מתעלמת מהמבט המופתע בעיניך.

נעלתי את הדלת ביד אחת וביד השניה משכתי אותך מהתחתונים לכיוון שלי... מעבירה יד מבחוץ על האיבר שלך.

ואז משכתי אותך לכיוון חדר השינה. דחפתי אותך על המיטה. ניסית לשאול מה קורה פה אבל סתמתי לך את הפה עם היד. הורדתי לך את התחתונים ובבת אחת שמתי את כל הזין שלך בפה שלי.

ההתנשפות שלך העידה שאהבת את זה. ככה מצצתי וטעמתי וטעמתי תוך כדי שאני מורידה את המכנסיים והתחתונים שלי.

ואז.. כשהזין שלך היה קשה קשה קשה כמו שאני אוהבת התיישבתי עליך בבת אחת. עולה ויורדת עולה ויורדת. לא אכפת היה לי אם תגמור או לא. רק אני הייתי חשובה הפעם. וגמרתי. פעמיים. ברציפות.

ואז הייתי חמדנית ורציתי לגמור עוד פעם אחת. אחרונה ודי לפני שאני הולכת.

אותך זה הטריף. לגמרי. זזת ביחד איתי. עולה ויורד עולה ויורד. אני נוזלת עליך .... ואז.. בהתפרצות השלישית שלי לא החזקת מעמד והתפוצצת בתוכי. עמוק עמוק. כמו שאני אוהבת.

שכבנו אחד על השני . הדופק שלנו פועם בפראות.... התגלגלתי מעליך.... ניגבתי את עצמי.

התלבשתי.

אמרתי תודה.

והלכתי.

 

"מה זהו?" התקשרת אלי איך שיצאתי.

-כן... תודה.

"אני מרגיש כמו זונה"

וואלה. שמתי לך גם 20 שקל על השולחן. להתראות.

 

נכתב על ידי , 28/8/2006 15:49   בקטגוריות הרבנית מאשפזת  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   11 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)