לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2004

מקלחת


 


 


אני במקלחת,


המים זורמים מעליי,


ניגרים, זורמים,


בין שערות ראשי,


על עורי,


הטיפות עוטפות אותי במעטה חמימות נעים.


אם היית איתי,


הייתי קוראת לך לבוא,


כדי שתיקח אותי,


תצמיד את גבי לקיר,


תרים רגלי ותכנס בי,


חובט בי, פועם בתוכי.


ואחר כך,


תהפוך אותי, תצמיד פניי לקיר,


תכופף את גופי קמעה,


ושוב תכנס ותחבוט בי.


וכשזה לא יספיק,


תשכיב אותי על הרצפה,


ושם, כשהמים עוד ניתכים בעוז עלינו,


נגיע עד הלום.

נכתב על ידי , 10/4/2004 12:20  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)