לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

ללכת איתך ברחוב


הייתי רוצה שתהיה הויברטור האישי שלי.

הייתי מצמידה אותך אליי,

פיך ואפך בצווארי ואזניי,

כפות ידייך על פטמותיי,

רגליך כרוכות ברגליי,

והזין שלך בתוך הכוס שלי.

ולפעמים הייתי מלבישה אותך עליי מאחור,

אפך בשיערי, אתה נושם אותי,

סנטרך מונח על צווארי,

זרועותיך הארוכות כרוכות בי,

אצבעותיך צובטות בפטמותיי,

והזין שלך טמון עמוק בתוך התחת שלי

ואני פוסעת בדרך לאיטי

פותחת וסוגרת שרירים

לסירוגין.


הייתי רוצה שתהיה הויברטור הפרטי שלי.

הייתי הולכת לבושה בך ברחוב,

ככה סתם,

או אפילו בקניון גבעתיים נאמר,

ואפשר גם עזריאלי,

חיוך מרוח על לחיי,

מדי פעם אנחה קלה או כבדה

בורחת מפי,

בעודי מקשתת את גבי

אגלי זיעה על שפתיי העליונה,

רעידות ורטיטות עוברות בגופי,

ואני נלפתת ברעידות גמירה מאופקת,

שלא להחריד את העוברים והשבים.

נכתב על ידי , 13/6/2008 18:51  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)