לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הרבנית


"...ואל אישך תשוקתך והוא ימשל בך"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ים


ים זה דבר מעייף.

 

במיוחד אם אחרי, במקלחת, גומרים.

 

פעמיים.

נכתב על ידי , 9/7/2016 18:22   בקטגוריות סיפורים מהחיים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחת טלפון


ובאמצע היום, שיחת טלפון ביני לבינך, ממשרד למשרד,

אתה מספר לי לי שאתה שותה מים,

ואני נאנחת, גונחת, מתפתלת

והופ אני מעבר לשיא.

מה אתה עושה לי?

 

איך אני חוזרת לריכוז עכשיו?

כל התשלומים מאושרים.

נכתב על ידי , 26/10/2015 15:20   בקטגוריות סיפורים מהחיים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפסקת צהרים# 2 - הטייק שלו


פוסט משותף גם בצמח בר.


זה הטייק שלו לפוסט הקודם כאן וכששאלתי אותו האם לפרסם ואיפה,

ענה, כתבתי את זה לך, עבורך ובשבילך. פרסמי איפה שאת רוצה, אבל אם כבר - פרסמי בשני המקומות. מספיק עם ההפרדה, הגיע הזמן לחבר בין שני הצדדים שלך.


התשובה הזו שלו... עושה לי דברים, זה חלק מהמסע שלי. והוא בכלל לא ידע.


 


אני לא מצליחה לעשות קופי/פייסט במחשב של העבודה-


אז למי שלא יודע מי זו צמח בר (אני, דה) זה בלוג מס' 4166.


 


*** 


בא נפגש היא אמרה, נצא לאכול יחד.


אגיע אליך, עניתי מיד.


20 דקות נסיעה מפרידות בינינו,


20 דקות שיכולות להיות נצח.


אתקשר כשאהיה למטה, אאסוף אותך ונצא לאכול בסביבה, אני ממהר.


צלצלתי היא ירדה תוך 2 דקות ויצאה דרך מחסום החניה בבניין, נסיכה יפה ומרקדת התקדמה לעבר מכוניתי, לא יכולתי להסיר ממנה את העיניים.


היא לא יודעת, היא עוד לא מבינה, ליבי מחסיר פעימה בכל פעם שאני רואה אותה.


נכנסה למכונית, נסענו למסעדה, כמו 2 מגנטים מיד נשלחה ידי אליה, וידה נשלחה אליי, נסענו בשקט לא הצלחנו להוציא מילה מהתרגשות.


נסיעה קצרה הגענו לחניה התקשינו לצאת מהאוטו, נשיקה ועוד נשיקה, וליטוף ועוד נשיקה, הזין שלי מיד נעמד, מאיים לקרוע את כפתורי מכנסיי.


צריך להירגע ולצאת מהאוטו.


יצאנו, היא הולכת לפני, לבושה בחולצה שחורה ובמכנס שחור צמוד שיש לו ריצ'רץ' מאחור. מיד כשהבחנתי בכך רק רציתי לפתוח לה את הריצ'רץ' להוריד ממנה את התחתונים ולדחוף את הזין שלי לתוכה, לתוך פי הטבעת שלה, לתוך ישבנה הלבן והמדהים.


התיישבנו לאכול ואני רק חושב איך אני חודר אליה, פותח את ישבנה ודוחף במכה את הזין שלי העומד להתפוצץ בכל רגע לתוך חור התחת שלה.


ותוך כדי אני נזכר ביום לפני, כשישבנו במכוניתי בסמטה צדדית כשאני מחדיר לה אצבע לתחת כשהיא מוצצת לי את הזין.


סיימנו לאכול תוך כדי ליטופים ונשיקות, לא זוכר מה אכלתי לא זוכר איך עברה לה שעה במהירות כזו, היינו בתוך איזו זמן שלנו.


 


שוב אנחנו באוטו בעוד כמה דקות נפרד וכל אחד יחזור לעבודתו ולעיסוקו, לא רצינו זאת ותוך כדי החזקת ידיים לחצתי לה עם מרפק ידי על השד השמאלי בחוזקה.


היא החלה להתפתל, פיה נפתח לרווחה, אני מכיר כבר את המבט הזה, גופה מתחיל לנוע ללא שליטה ואז צווחה פרצה מפיה והיא גמרה.


הבטתי בה, מוקסם מיופיה והמום ממה שחוויתי, נגיעה בשד שלה והיא מיד גמרה, ואו.


המחשבה הזו מגרה אותי בטירוף ומשתקת אותי, מעולם לא חוויתי כזו חוויה.


לא יכולתי לדבר היא התיישרה, סידרה מעט את שיערה השופע והמדהים והתחלתי לנסוע כמו רובוט חזרה למשרדה.


נפרדנו בנשיקה.


 

נכתב על ידי , 15/10/2015 15:17   בקטגוריות סיפורים מהחיים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 57

ICQ: 6055589 




49,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , 30 פלוס , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להרבנית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הרבנית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)