לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לפעמים זה נדמה כאילו כל העולם על הכתפיים שלי


להשתיק.

כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008


אני אוהבת את ולדה, אבל אני רואה איך ולריה כבר לא חלק מאיתנו, פעם היינו שלישיה כזאת בלתי נפרדת, כל דבר ביחד. לפני שולדה עזבה רבתי איתה, נראה לי שסתם לא רציתי שיהיה לי קשה להפרד.
אבל עכשיו אני באמת רוצה אותה כמה שיותר לידי, אני אוהבת אותה. אני רוצה גם שולריה תחזור להיות איתנו, אולי לולריה יש יכולת להתנתק מהעבר שלה ולי אין?
אני משתגעת.
נכתב על ידי , 22/12/2008 16:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמעט


כמעט חוקית, אני כבר בת 17 ושבוע.

מי יגאל אותי מיסוריי.

החיים לא כאלה קשים כמו שהם נראים לי עכשיו.

המצב שלי טוב יחסית.

אני בשליש העשיר של העולם.

יש לי אוכל , בגדים , וכאלה.

אז מה רע לי?

עוד מעט ניתוח, זה לא הכי מעודד.

אבל עדיין אף אחד לא יגאל אותי מיסורי.

יגאל.

נכתב על ידי , 21/12/2008 19:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאורה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אורה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)