לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג על החיים וקצת יותר...


זאת רק אני והחיים המוזרים שלי:P

Avatarכינוי: 

בת: 34

ICQ: 241493858 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

גמר חתימה טובה לכולם..


סליחה אם פגעתי במישהו,צום קל,גמר חתימה טובה.

 

קוראת "חוקי החיים של מרפי" ,ספר מצחיק.

 

היום - (27.9.09) שוב חלמתי עליו,הכל היה כל כך אמיתי וצלול.

הרגשתי שאני לצידו.

אני: :"מזל טוב"

הוא: "תודה"

אני:" :) "

אבל זה לעולם לא ייקרה.

 

 

ביום שישי אני וליטולי שוב נסחפנו לשערוריה,

חוזרת על אותן טעויות.

 

איך הוא מפריע לי,הקעקוע הזה..בעע.

הצבא.

 

לא יודעת מה לעשות,

נמאס לי מהכל.

 

מתגעגעת..

 

 

 

 

 

ורד , ולדה 3>

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 27/9/2009 14:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



8,387
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לO-+o miss loulou O-+o אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על O-+o miss loulou O-+o ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)