לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בחיוך ובמציאה מתמדת :)


מצאו פנאי להיות ידידותיים- זוהי הדרך אל האושר. מצאו פנאי לחלום- בכך אתם רותמים את עגלתכם לכוכב. מצאו פנאי לאהוב ולהיות נאהבים- זוהי הזכות השמורה לאלים. מצאו פנאי לצחוק- זוהי המוסיקה של הנשמה...

כינוי:  רק אור!

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

יש לי חשש


קצת מבוסס וקצת לא, שאומר שיש קוראים (יותר נכון, קוראת) שאני מכירה בחיים (או יותר נכון הכרתי) שאני לא הייתי רוצה שתקרא פה.

אני לא יודעת איך היא הגיעה לפה, אבל זה קצת לא מתאים לי.

 

עכשיו אני לא יודעת מה לעשות בקשר לזה.

האם להמשיך ולכתוב פה ומה שיהיה יהיה, או לנקוט את אחת הדרכים הבאות:
א. להפוך את הבלוג לחסום, עם רשות למי שיחפוץ בכך, אך עם סינון קודם.
ב. לסגור כאן את הבאסטה ולפתוח חדשה

ג. לסגור כאן את הבאסטה ולכתוב, כפורקן, בכל מיני מקומות ברשת, בהם אני לא מאופיינת כאדם ספציפי, או לפחות לא קל לאסוף את כל מה שכתבתי לכדי זהות אחת.

ד. אחר (כאילו, מה?)

אני באמת לא יודעת מה לעשות עכשיו וממש אשמח לעצתכם.
באמת, וזה ממש לא מתאים לי שבמקום לכתוב, נניח, שהיה לי יום נוראי אתמול ולקבל חיבוקים בתגובה אני צריכה להתחיל לשקול מילים ולחשוב על מה הצעד הבא.

 

אני כל-כך אוהבת את הפלטפורמה הזאת, אני אוהבת לכתוב פה, וגם אם לא עושה את זה הרבה לאחרונה- אני לפחות יודעת שיש לי האפשרות.

 

(אולי זה טיפשי, אבל שתדעו: אם אי-פעם דיברתם איתי על הבלוג ואני יודעת שאתם קוראים, אז זה לא אתם.)

 

איזו דרך מוזרה להתחיל את השבוע.

אני.

נכתב על ידי רק אור! , 4/2/2012 19:49   בקטגוריות הבלוג  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




11,863
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , האופטימיים , מדע וטכנולוגיה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרק אור! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רק אור! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)