לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

רק לא להגיש

אני מפחדת למות. אני מפחדת לאהוב. אני מפחדת להרגיש. אני מפחדת לחלום. אני מפחדת לאבד. אני מפחדת להיפרד. אני מפחדת להיפתח. אני מפחדת להיקשר. אני מפחדת להנות. אני מפחדת לסבול. אני מפחדת מעצמי. אני מפחדת לחיות. אני מפחדת למות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2005

אני הבן אדם הכי רע שהכרתי!


אבא איך אני יכולה לעשות לך דבר כזה?????

אתה חולה ואני דואגת שלא יהיו לי פאדיחות

אתה מקיא, אני רוצה לעזור לך באמת! אבל לא רוצה שהם יבואו ויראו את הבית שלי.

אבא אני אוהבת אותך! בזכותך אני עדין כאן.

אז למה???? למה אני כזאת רעה! ובשביל שאנשים לא יראו שאני לא מושלמת אני נותנת לך לסבול!!!! למה??????

 

אתה שוכב עכשיו על הספא בסלון, שוכב ועוצם עיניים, כי להרדם אתה בטח לא תצליח ואני כאן רק רוצה לבכות אבל אני לא מוותרת לעצמי! אבא תן לי את הסבל שלך כי אולי הוא רק באשמתי!

ואלוהים בבקשה תעשה שאבא לא יסבול יותר.

 

נכתב על ידי שונאת להרגיש! , 18/5/2005 20:08  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  שונאת להרגיש!

בת: 37




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשונאת להרגיש! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שונאת להרגיש! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)