לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

תחל שנה


 

 



 

ראיתי בחנות קרם גוף שנראה מפתה. לבן צחור עם ציורים של פירות רימונים. חשבתי שזה יהיה רעיון טוב לכבוד ראש השנה. אז קניתי. דבר כל כך מסריח כבר מזמן לא נראה. עדיף שאמרח את עצמי בתפוחים עם דבש ואלך מוקפת בגדודי זבובים מאשר הזוועה הזו. גם כן דרך להתחיל שנה.

 

אני אוהבת את ספטמבר. אני חושבת שבקטע הזה היהודים לקחו בגדול. להחליף שנה בינואר זה כמו להפוך דף באמצע העמוד. עיתוי קפוא תמוה ומאולץ.  בספטמבר לעומת זאת אפשר ממש לשמוע את העולם בזמן שהוא מחליף תנוחה, מרוקן חופים, מפיל עלים , מאפסן ילדים ומפליץ עננים.  בספטמבר תמיד קורים דברים טובים.

 

לפני שבוע וחצי כבר כמעט יצאתי מהדלת לעבודה. פתאום נזכרתי במשהו. רצתי למחשב חיפשתי דוגמא למכתב התפטרות, שיניתי מה שצריך הדפסתי, ורצתי מהר מהר כדי לא לאחר.  היום בחצות ג'וני ואני נעלה במדרגות השחורות יחד בפעם האחרונה. אין בזה עצבות. כמעט שלוש שנים אני כבר שם. שלוש שנים בהם אני מדלגת מעל תמיהות של אנשים, זוחלת מתחת לגבות מורמות, וחומקת מהערות מתחכמות. מסוג העבודות שבהם אם שוכחים את חלק הארי של המח בבית אין בכך שום דבר רע. אבל אני כמו אני, לא מתחרטת על אף שניה. אבל עכשיו זהו. למה? אין לי מושג. אולי כי ספטמבר, אולי כי ככה אני מרגישה.

 

אז מה הלאה? מאיפה לי לדעת. רק שתהיה לי ולכולכם שנה טובה.

נכתב על ידי , 16/9/2009 00:27  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)