לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

בעצם


שלשום נכנסנו אליהם הביתה. היא עמדה במטבח והניחה הכל כדי לחבק אותי. חודש כמעט שלא התראנו. ואז היא הלכה צעד לאחור, הרימה ידיים לאוויר ואמרה לי " שיואו, את כולך עצמות". והמשפט הזה הכה בי קצת. הצורה בה הוא נאמר גרמה  לי לתהות. האם בדרכי שלי הפכתי להיות אישה קשה. אישה מחודדת עם זוויות ופינות. אישה- לא -למגע. אף פעם לא הייתי שופעת. אבל פעם הייתי רכה. ואני יודעת שלפעמים אני קשה. כמו ברגעים כאלו. בעיקר כלפי עצמי. ואז אני פונה לתוכי ומפשפשת במהירות אחר משהו שישתיק את הפחד. אני שולפת רגעים חמים. טריים. כאלו שהזמן טרם כישף לזיכרונות. ויש בהם ידיים מתפתלות ורחש התנשמויות, ויש בהם חושך- יום של תריסים מוגפים או חושך לילה של שמיים פתוחים ומבטים מתאווים ושברי אנחות. כל מה שיזכיר לי שאני עדיין אשה. עדיין נגיעה. עדיין יצור של תשוקות.
נכתב על ידי , 6/1/2010 23:02  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)