לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

סבלונימציה


 

לפעמים כמו אתמול, אני מסתובבת יום שלם כשהטוסיק שלי רטוב. לא מאוד רטוב. קצת רטוב. רטבובית עצבובית שכזו. רטוב כי המושב של האופניים, כי הגשם, כי המכנסיים, מן רטיבות שכזו. ואני מבינה שאני חסרה את המנגנון שבעזרתו אנשים נורמאלים עוצרים לשנייה את היום כדי לתקן סבל קטן שנקרה בדרכם.  זה הרי לא סבל גדול, זהו סבלון. אח ורע לסבלות קטנות אחרות כמו אבן קטנה בנעל או פתקית מגרדת בחולצה. אני אשרוד שעות ארוכות עם כאלו תופעות. בלי שום סיבה. אלו נגיפי סבל כל כך מוחלשים עד שאינם מצליחים לעורר בי שום מערך התקפה. הם כמו הומלסים קטנים שמתישבים באיזו פינה בגוף ובין הרצון להעיף אותם לבין הרצון לעזור להם אני פשוט לא עושה כלום. אבל כל זה לא משנה את העובדה שהם כמו קוץ בנשמה. וכשבערב אני יושבת ועובדת ומנסה נואשות להבין למה אני עצבנית רק אז פתאום אני מבינה. "את עצבנית כי מאז הבוקר קר לך בתחת יא סתומה".

נכתב על ידי , 12/1/2010 19:33  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)