לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

סדר


אני מעתיקה מהעיתון מתכון לחרוסת. עושה רשימה לירקן. רשימה נפרדת לסופר.

אני עורכת לכל הכלים ספירת מלאי. השנה אני קוראת תשעה עשר אנשים לסדר בביתי. זה ממש לא מובן מאליו שיהיו לנו מספיק מזלגות למשל.

אם יהיו על השולחן יותר משלוש צלחות ששייכות לאותו סט או לאותו צבע זה יהיה הישג בלתי מבוטל. לא נורא. אני לא חושבת שיש מישהו בעולם שחושב או מצפה ממני להיות מרתה סטיוארט של הסדרים. חוץ מזה, אוסף אקלקטי זה טרנדי. זה מספיק טוב למשל ל"פועה" משוק הפשפשים.

אני מתקשרת ושוכרת עוד שולחן. גם אם נחבר את כל אלו שיש לנו הם לא יהיו מספיק ארוכים. אני הולכת לחנות הכלים בשדרה הרביעית וקונה עוד כוסות ושלוש סכינים.

אני עושה את כל זה ודעתי פזורה. הראש לי לא לגמרי שם. זה אפילו לא מלחיץ אותי הסדר הזה. מה שמלחיץ אותי זה דווקא הבלאגן.

כי הראש שלי עדיין תקוע בתוך הגוף שלי. עמוק בתוך הכאבים שלי. בפינה השמאלית למטה אחרי שיורדים בסולם החבלים אל מרתפי המפשעה.

בעובדה שעדיין לא נמצאה הבעיה. אחרי סשנים של עינויים אצל הכירופרקט מסתמן שגם לא מהתחום שלו נפתחה הרעה.

גם הוא יצטרף אל הגסטרולוג, עובדי המעבדה ורופא המשפחה כשכולם ינפנפו לי לשלום כשאמשיך במסע.

אני שואבת את האבק מתחת לכריות הספה. חסר לי שמישהו יחפש שם את האפיקומן ויקבל התקף לב או התקף אסטמה חמורה.

אני מחפשת מתכונים לפשטידה.

אני מדברת אל עצמות האגן שלי אל מול המראה.

בודקת בגוגל את ההבדל בין כרפס למרור. תהיה לי צלחת פסח לתפארת המדינה.

סדר. כן. יהיה בסדר.

זרוע נטויה.

נכתב על ידי , 29/3/2010 03:03  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)