לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2010


 

אני לא זוכרת באיזה סרט או ספר או בלוג או קופסא של קורנפלקס קראתי פעם שאנחנו תמיד עם רגל אחת בעבר ורגל אחת בעתיד ולא שמים לב שבינתיים אנחנו משתינים על ההווה. וזה נכון. אבל לא עוד. חבצלת עשתה לזה סוף. היא הכריזה על פרויקט "כאן ועכשיו". הנוסטלגיה כשהיא עדיין בתהליך הייצור, עדיין חמה בתוך התנור,  למה נתגעגע בעתיד  שאנחנו עושים אותו היום. אז הנה האוסף בצנוע שלי:


 

תקחו לי את זה וכאילו לקחתם את נשמתי. זה ה"קרוקס" הפרטי שלי. לא חשוב כמה יגידו לי שזה המוני, מכוער, לא אמיתי, קפיטליסטי,מי שבאמת מבין לא הולך עם זה, זה לא מעניין אותי. בלי הסטארבאקס היומי שלי אני לא אני. אם זה אי פעם ייגמר- זה פריט נוסטליה ראשי.

אין לי הרבה מה להוסיף על ריצה מעבר למה שחפרתי לכם במשך שנים. חוץ מאולי שבפציעה האחרונה הבנתי יותר משהבנתי אי פעם שאני לא רצה בשביל הכושר, או בשביל המשקל, או בשביל האופנה, או בשביל קליפות התפוזים או לרוץ כי כולם רצים. אני רצה כי אני אוהבת לרוץ. באמת באמת אוהבת. סוג של אושר אמיתי. רק שאוכל להמשיך. שלא יהפך לנוסטלגיה.

 


 

אחד כזה. כל יום. מחיטה מלאה. על זה 3 כפיות יוגורט וניל. וענבים אדומים. או תותים. או דובדבנים. מה שיש. אדום עולה. זה הצ'ופר הגדול שלי. הנאה גדולה.

 




 

המשקל שלי. כבר מעל שנה יציב ואינו תלוי עונה. כמעט במינימום האפשרי לי. האם כולי עומדת בזה בכבוד? כנראה שלא. היום הצטלמתי לתמונת פספורט. הבטתי בתוצאה. "אלוהים שמישהו יזריק לי בוטוקס או ינפח לי את הפנים עם משאבה, זו היתה המחשבה. אבל יחד עם זה, ההרגשה, היכולות בספורט, כושר  ההתאוששות שהגוף שלי פיתח אחרי מאמץ, כמות האנרגיה, כל אלו - מעולם לא היו טובים יותר. אם זה ישתנה, זו בהחלט תהיה נוסטלגיה חזקה.


 

נכתב על ידי , 8/4/2010 04:44  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)