לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

מירוץ חצי איש הברזל. יוני 2010


היה לי קשה לעשות את הסוויץ' הזה ממעבר הדירה למוד של מירוץ. מפריקת ארגזים לאריזת תיקים. בעיקר חסרה היתה לי הרגיעה הזו בשבוע שלפני מירוץ ואחרי סוף האימונים. השבוע הזה שבו המאמץ היחיד הוא לנוח. היתה בי כל הזמן עייפות. אבל הוא היה לי חשוב המירוץ הזה. מאחר וזה היה הטריאתלון היחיד שלי העונה לא רציתי שהוא יתמוסס לי ואחר כך אני אגיד "טוב נו, בדיוק עברנו דירה". בסך הכל התאמנתי והייתי מוכנה. אז ביום שישי עזבתי לכמה דקות גם את הפריקה וגם את האריזה, עצמתי עיניים בשמש בספסל שבגינה ודמיינתי. דמיינתי את כל המירוץ שלב אחר שלב. כל מה שאני עושה וכל מה שאני רוצה. אני באמת ובתמים מאמינה שזה כלי חשוב. לצייר למח תמונה בהירה. הוא יודע לשחזר מציאות אחר כך, הוא צייר ממושמע.

 

העובדה שהגענו לשם יום וחצי לפני המירוץ עזרה לי להתנתק ולהכנס לאווירה. רק עוד הייתי מוטרדת מזה שאני נורא עייפה. אבל בבוקר המירוץ עצמו הרגשתי טוב. הרגשתי מוכנה ונכונה.

 

שחייה 2 ק"מ- עבר חלק ובלי בעיה. הרגשתי שיש לי כח ואני חזקה. ראיתי שאני עוקפת המון שחיניות ובשלב מסויים גם נתקלתי מסביבי בכובעים כחולים שזה אומר שחיינים גברים מהמקצה הקודם. כשיצאתי מהמים קילפו ממני את החליפה הבטתי למעלה אל שעון המירוץ- אכזבה. הייתי דקה איטית יותר מבשנה שעברה ובכלל לא הרגשתי שהייתי יותר חלשה. זו היתה הפעם האחרונה שהשוויתי זמנים למירוץ הקודם. רצתי לאיזור ההחלפה ויאללה לאופניים.

 

אופניים 93 ק"מ- השנה בפעם הראשונה שיניתי את אסטרגיית אחסנת האוכל על האופנים. במקום לשים ברים וג'לים בתוך נרתיק מיוחד שמתלבש על קדמת האופניים כמו כולם, העפתי את הנרתיק הזה. קילפתי עוד בבוקר את כל הפאוור ברים מהעטיפה. חתכתי אותם לחתיכות והדבקתי אותם כמו שהם, עירומים (הם דביקים נורא) ישירות על שלד האופניים. תשמעו, זה נראה נורא. מאחר ואני משתמשת בכאלו שהם בטעם שוקולד זה נראה כאילו מישהו חירבן לי על האופניים והרבה. אבל זה עבד נפלא. לא עוד עטיפות וניירות ומאבקים תוך כדי רכיבה. כל עשרים דקות קילוף מהיר ואכילה.

המסלול עצמו נהדר מבחינת נופים. גם מזג האויר שיתף פעולה. רכבתי הכי חזק ויציב שיכולתי. כשעקפתי את איליין זה נתן לי פלפל בתחת. אסור שהיא תעקוף חזרה. לא עקפה. הגעתי לאזור ההחלפה קיללתי כמו תמיד את שרוכי נעלי הריצה ויצאתי לדרך.

 

ריצה 21 ק"מ- המסלול הוא שני לופים. מקום טוב להערכת מצב. רואים אנשים רצים משני הכיוונים אפשר לראות מי מאחור ומי מלפנים. אז זהו, שלא. זה יכול להיות מאוד מבלבל. לא תמיד יודעים מי בלופ הראשון ומי בלופ בשני. מי זינק לשחייה במקצה הראשון השני או השלישי. תוסיפו לזה את המצב הנוזלי של המח בשלב הזה ועדיף בכלל לא לנסות להבין. רק לרוץ. לתת את כל מה שיש ולקוות לטוב. בערב לפני המירוץ שאל אותי האיש שלי מה המטרה שלי במירוץ השנה. אמרתי שכמו תמיד אני רוצה להצליח לשפר קצת זמנים מהשנה שעברה. אבל אני מודה שבלב היו לי עוד ארבע מטרות. ג'ין, איליין ברנדה ודיאנה. שאיפות כמוסות שכאלו. נשים שהיה לי חשוב לנצח. מסיבות שונות. שתיים בגלל שהן ברוקודות ברזל שפעם הייתי מסתכלת עליהן מאוד מאחור ומאוד מרחוק. שתיים בגלל שהן בערך באותה רמה כמוני ורציתי לדחוף קצת יותר.

 

איכשהו בסוף הסוף תמיד מגיע. חציתי את קו הסיום. הם ישר נותנים מדליה וגם מגבת קטנה. אולי יש כאלו שמנגבים איתה את הזיעה. אצלי אלו מאז ומתמיד הדמעות. ואז  בא אלי האיש שלי. את יודעת מה הזמן שלך הוא שאל? לא יודעת עניתי. אז הוא גילה לי. שברתי את הזמן הקודם שלי בשש עשרה דקות. היה לי מירוץ מצויין.

 

בערב ישבנו במרפסת של המוטל הפשוט שליד האגם. הוא אמר שהוא נוסע רגע לתדלק. הוא חזר עם בקבוק של יין אדום ודברים מלוחים. זה היה מושלם. ישבנו שם ושתינו אל מול ההרים החשופים. באותו רגע הכל היה רגוע וזה היה מוחשי שהחיים הם יפים.

 

שבוע לפני כן, יום לפני שעברנו דירה, גם לו היה  מירוץ. גם הוא שיפר את הזמן שלו מהפעם שעברה. הרמנו לחיים ואמרתי לו "תראה איזה יופי אנחנו מזדקנים משנה לשנה".

נכתב על ידי , 9/6/2010 07:49  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)