לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2005    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2005

"אבל הוא התחיל..."


 

אני מאוד אוהבת לראות ספורט. אני מאוד לא אוהבת לראות אלימות.

אני מאוד אוהבת לראות הוקי והרי לכם התנגשות.

 

שחקני הוקי הם בחורים צעירים ויפים עם חיוך של זקנים הומלסים.

אני לא מגזימה. לאף אחד מהם אין מערכת שיניים שלמה.

הם אפילו לא טורחים לסדר את השיניים במשך העונה כי ממילא הם יעופו שוב עם הזאפטה הבאה.

כמו בכל ג'ונגל גם במשחק הזה יש חוקים גם לחלק הלא חוקי שבו.

יש שחקנים עם דם אדום, יש שחקנים עם דם כחול.

שחקנים עם דם אדום מרביצים וחוטפים. שחקנים עם דם כחול נשארים נקיים.

 

יום אחד במשחק בין שתי קבוצות יריבות שחקן בשם מור עשה טעות של טירונים

הוא החטיף למרקוס. הקפטן השוודי שכולם אוהבים. כולם עצרו נשימתם. הרי ככה לא עושים.

מרקוס נפצע. חטף אולי זעזוע מח קל אולי אפילו הפסיד משחק או שניים וחזר.

תסמונת ה"שבט הבדואי" תפסה תאוצה. כאן תבוא נקמה. הצלת כבוד "המשפחה".

עוד דבר היה ברור. את המשימה אין להטיל על שחקן בריון אדום דם. בכך לא יהא די.

רק דם כחול יכול להציל כבוד דם כחול אחר שנפגע.

ללא מילים ובאופן טבעי על "טוד כוכב עליון"  הוטלה המשימה.

 

במפגש הבא בין שתי הקבוצות המתח היה באוויר אבל שום דבר לא קרה.

זה רק העצים והגביר את הציפיה. היתכן שדבר כזה  בכל זאת יעבור בשתיקה?

במפגש הבא בין שתי הקבוצות, הקבוצה של מור זיינה את הקבוצה של טוד.

הם היו בפיגור נוראי  ורב היה התסכול.

 

את הרגע הבא, אני, כמו מליונים אחרים לא אשכח.

מור עולה לכיוון השער בלי הפאק, ברגע של רגיעה. טוד מגיע מאחוריו, למור אין מושג מה בא.

טוד מכניס לו אגרוף מ א ח ו ר. אגרוף שהיו קפוצים בו התסכול, הציפייה, העצבים, הנקמה, הכל ביחד.

בשלב הזה טוד לא רואה את מה שאנחנו, הצופים רואים. מור נוחת על הקרח בלי לשלוח ידיים קדימה,

קריסה של בובת סרמרטוטים. טוד עוד מכה, החברים שלו מגיעים לעזור כולם נופלים על מור בערימה.

מהקטעים האלו בהם יושבים מול הטלווזיה ובוהים באימה, ואז מתכרבלים ומצטמצמים בזמן שאת מור מפנים על אלונקה.

 

קאט.

 

אחר כך מעבולת. טוד מתנצל. טוד בוכה. מור בבית חולים. משפט פלילי, טוד מודה מקבל על תנאי ועבודות שרות. בית דין משמעתי גורר השעיה. עדיין תלוי ועומד משפט אזרחי.

עונה אחר כך בלי קשר יש שביתה.

 

עוד כמה ימים מתחילה עונה חדשה. טוד חוזר לשחק. מור לא. כמעט שנה וחצי אחרי, מור עדיין משקם את עצמו מחוליות צוואר שבור ותופעות לוואי של זעזוע מח. טוד אשם? בטח. אבל לא לגמרי, לא לבד. אשמה אומה שלמה שנותנת לגיטימציה לסוג של אלימות בספורט שיצאה מכלל שליטה. האם אני אראה את העונה הבאה? הלוואי ויכולתי לאמר שלא. הלוואי ויכולתי לאמר "אני מחרימה". לצערי, כנראה גם הערכים שלי טובים בתאוריה ובמציאות הם לא רחוקים מהרצפה. אני רק אהיה מאלו שבתוך הראש יעשו כל פעם "דקה דומיה" או "דקה מחשבה" (הוא הרי לא מת), ואחר כך אנסה להנות מעוד עונה.

נכתב על ידי , 26/9/2005 22:40  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)