לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

באפלטונית זה כואב פחות?


 

אם הייתי מכניסה את יחסינו לתוך מכונת הגדרות היה יוצא פתק שכתוב עליו "חברים טובים" אני בטוחה. אבל אולי היה זה מסוג השקרים הכל כך טובים שיכולים לרמות אפילו מכונה?

אף אחד מהאנשים שאני אוהבת ומעריכה לא אוהב אותו. חושבים שהוא לא באמת חבר, שהוא אינטרסנט, שהוא נעול על מטרה. אבל אני, אני אף פעם לא מקשיבה. מעניין לי אז אני ממשיכה.

שנתיים. לפעמים היינו יוצאים לפעמים נוסעים יחד לטיולים. היינו מדברים, מספרים, מתכתבים ושותקים. כל מה שעושים חברים. אבל, ורק במבט לאחור נולד השימוש במילה "אבל" בעיקר היינו רצים. ביחד עברנו את כל סולם המירוצים והאימונים. מעשרה לעשרים ואחד, מעשרים ואחת לארבעים ושניים. זה קילומטרז' גבוה לא רק בנעלים וכבישים זה קילומטרז' עצום באנושיות ואנשים. בלהכיר, בללמוד, בפשוט להיות.

לפני כמה חודשים הוא הפסיק לרוץ מסיבות שאינן תלויות בו. פציעה. יחד עם ההפסקה הוא גרר אחריו שופל שכמו מחק את כל מה שהיה. הוא עשה סלטה עם פליק פלק לאחור ונעלם לי לגמרי מההוויה.

 

אני לא כועסת. אני לא מתחרטת. אני פשוט עצובה. עכברי ה"אמרנו לך" מגיחים אט אט מהמאורה.

ואני נותרתי קצת המומה. הכצעקתה?

נכתב על ידי , 26/10/2005 03:05  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)