לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

נדל"נודניקים


 

ואומר לי כל העולם: "אבל מה ההגיון? מה ההגיון לשכור בית יותר קטן (בהרבה) ולשלם (די הרבה)  יותר?"

אני מנסה להסביר ומקבלת בחזרה מבט מלא רחמים של "נו, מפגרת זאת מה לעשות, היא כבר לא תגיע רחוק בחיים."

ובא לי לצעוק עליהם "אני לא מפגרת אני רק קצת אחרת."

בתים לא מדברים אלי בגובה העיניים. הם משפילים מבט ומדברים לי ישר לבטן. שם מתקבלת ההחלטה ולמח אין שום מילה.

אני לא מכורה למטר מרובע. מצא חן בעיני החלון המואר במקום בו אשים את המחשב. מצאה חן בעיני הרצפה החומה בלי שטיחים שחונקים בנשמה. אהבתי ששני רחובות למטה יש פאקינג אוקינוס ענק ואהבתי שיש לי שפיצים של פסגות הרים מהחלון בסלון.

אז מי אמר שאני משלמת יותר בשביל פחות? מי קובע כמה מטר מרובע צריכה הנשמה?

 

עוד חודש. חתמתי כמו גדולה ושיקפצו לי כווווולם.

נכתב על ידי , 28/11/2005 08:28  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)