לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

המשך תנועה מגמת סריקה




זהו. עוד דירה הועברה לה.

 

 

אתגעגע-

בעיקר ליער שבקצה הרחוב. וגם לקפה השכונתי ולהודי הפינתי, זה שמוכר סיגריות ופתוח כל הלילה. למרות שהוא כבר לא הדילר שלי שנים, זה שהוא נמצא שם תמיד עשה לי נעים.

 

לא אתגעגע-

לסינית השכנה מלמעלה ששלטה בחימום ביד רמה ובלב קפוא. לאדי הסיני שגנב לי את המים החמים בבקרים ולשטיחים שחנקו לי את החיים.

 

אני יודעת שאני מזדקנת כי-

בפעם הראשונה בחיי הלכתי וקניתי חגורת גב של סבלים רגע לפני שהתחלתי להניף במרץ ארגזים.

 

אני יודעת שאני עדיין ילדה כי-

הקטע שהכי ריגש אותי היה להתייצב בבוקר מוקדם בחברת ההשכרה, לקחת את משאית ההובלה. מכיוון שאני נקבה ואי אפשר להאשים אותי שיש לי זין קטן אני יכולה להודות בפה מלא: לנהוג ברכבים גדולים וכבדים, חופשי עושה לי את זה. אז נכון שזה לא סמי טריילר או משהו אבל זה הכי קרוב שאפשר.

מי שלא ראה את החיוך שלי כשמשכתי את הג'ינס למטה לרמת החריץ והתישבתי בתא הנהג, לא ראה מה זה חיוך מאושר.

 

בעיות מגדר-

הסינית מלמעלה אחרי ההעמסה הסתכלה עלי בפליאה ואמרה "את יודעת את אישה נורא חזקה".

בעל הבית החדש כשהגענו עם המשאית הסתכל דרכי כאילו אני שקופה ושאל "אז מה, מגיעים עוד אנשים לעזרה?"

 

תפנית בלתי צפויה-

הוא ביקש, בעל הבית החדש, עוד לילה אחד שנישן מחוץ לדירה. לפני שהדיכאון השתלט הוא אמר "לילה במלון על חשבוני" ופתאום שום דבר לא נראה רע. אמבטיה חמה במקום מקלחת חפוזה, מיטה רכה במקום מזרן על הרצפה.

 

הכי הייתי רוצה-

לפרוק מתחים מיניים מצטברים.

 

המציאות-

אפרוק הרבה ארגזים חומים.

 

ומפה לשם גם נכנסה לה שנה חדשה. אז אם התעכבתי בתשובות או נאלמתי בתגובות אתכם הסליחה. מאחלת לכולם הרבה שנה והרבה טובה.

 

נכתב על ידי , 1/1/2006 11:32  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)