לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

"מה את מבינה"


 

כשהחשכה שוטפת את הבית דרך החלונות העירומים, אני מדליקה את כל הנרות, נותנת דרור לצללים לרקוד על הקירות. כילדה הייתי עוצמת עיניים מנסה לדמיין איך מרגישים העיוורים. זה חזר אלי היום כששאלתי את עצמי האם אי פעם אוכל להבין חשיכה של אחרים. האם אוכל להבין חושך נפשי אם מעולם לא הייתי שם בעצמי. מה זו ההרגשה הזו כשכבים כל האורות, כשמסתיים הטעם לחיות או שסתם כבר אין כח לחוות ומנהלים חיים באוטומט מתחתית של תהומות. אני עצמי הופכת להיות עיוורת ואילמת בכאלו אפילות. אני מגששת, נתקלת, נופלת,  מלטפת בידיים מגושמות. אמתחתי ריקה מכלים או תרופות מלאה רק בדמעות.

איני מצרה על כך שלא הייתי בכאלו מקומות. זה הרי לא אפשרי, זה לא יהיה אמיתי מצידי.

אבל לפעמים הייתי רוצה כמו אז בתור ילדה, לעצום את הנפש רק לשניה, להבין טוב יותר את מבקרי החשכה.

נכתב על ידי , 4/1/2006 09:23  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)