לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

היה היה




 

פעם היה מישהו שאהב אותי אהבת אמת מתובלת במילים כל כך יפות. הוא רצה לקטוף כל נמש שימצא בי כדי לנקד אותיות אוהבות. הוא רצה שנתגלגל כגוף אחד תחת שמיכה וניצור ממולאים של אהבה. הוא רצה שנזדיין בריח קלמנטינות עם טעם של חוצפה מחוברים אל מול המראה. אני זוכרת שלי לא היו אז מילים כל כך יפות. הייתי לידו כל כך צעירה. החזרתי לו מחשבות פשוטות, לעיתים אפילו זולות, שאריות שניתן לאסוף בשוק מהריצפה בסוף יום עבודה.

היו לו שפתיים משורטטות עיניים יוקדות כפות ידיים גדולות ולב מלא שירה ואני השבתי לו ביריעות ברזנט מחוספסות של אהבה וחרמנות בריאה.

היום פתאום ראיתי אותו. במסגרת רבועה בפורמט של תמונה. רציתי לומר לו שיתקרב רגע, שהיום יש בי מילים הרבה  יותר יפות, מראה הרבה יותר גדולה, קלמנטינות בלי גרעינים ומאגרים של חוצפה. אבל הוא היה כל כך רחוק. אוקינוסים כבר נקוו בינינו. אז הוא בכלל לא שמע.

 

נכתב על ידי , 13/2/2006 23:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)