לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2006

לחם


 

"אז איך הדירה החדשה?" שואל א' בטלפון

"מוארת ונוחה" אני עונה.

"אז עכשיו אני יכול להגיד לך שהקודמת היתה פשוט נוראית? שלא היה בה שום דבר מפנק?"

אני משתתקת לשנייה, קצת קופאת לתוך השפורפרת, מביטה סביב במבוכה. מסוג האמירות שמתיישבות לי בבטן כי הן אמת לאמיתה כי הן יחידת קצה לתמונה כולה.

אני בגיל שבו לרוב האנשים יש מיטה ולא מזרן על הריצפה, רהיטים יפים ולא איקאה להמונים, בגדים יפים ולא ג'ינסים מהוהים, חפצי אמנות,  נוי או תכשיטים ולא מפלצות אופניים סנואובורד וגלשנים.

הדברים האלו  אולי חיצוניים אבל יש בהם להצביע גם היותר עמוקים. מקצוע שהשלכתי לאחור, בתים מתחלפים, זמן הווה מתמשך שמסתיר את העתיד מעבר להרים מושלגים.

"כנראה האושר שלי נמצא במקומות אחרים" הצלחתי למלמל חלושות.

זה קצת לא מרפה ממני. אני לא יודעת אם אני חיה באופן צודק. אני לא יודעת כמה באמת דפוק אצלי סדר העדיפויות. אני כן יודעת שאני מאושרת, שאני שמחה לקום בבוקר, שאני מאוד אוהבת לחיות.

אבל מה אם? מה אם יגיע היום בו אשלם על טעויות?

 

 

 

 

 

אני לא יודעת את לחם החיים שלי לפרוס לפרוסות מסודרות. כמו חלה של שבת אני שולחת ידיים ובוצעת חתיכות. מוציאה חלקים רכים מתעלמת מקרומים, טובלת בחריף שהלשון מתמרדת והחיך עולה בלהבות, קצת מעבר למקובל של סך כל האפשרויות. כל הזמן הזה העיניים שמחות. אז פתאום אני מסתכלת איך זה נראה מלמעלה, כיכר לחם של איי חורבות. חוץ ממאכל ליונים למה יצלחו אותן שאריות?

נכתב על ידי , 17/2/2006 00:01  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)