לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

קוטרית


 

ריצות אימון גרועות. תמיד יש כאלו. מלמדים אותנו לאמץ אותן. לשמוח בהן משום שהן בסך הכל ריצות אימון ומפחיתות את הסיכוי שכך יראה יום המרוץ. משום שהן חומר ללמוד מהן מה בעצם השתנה, מה לא היה בסדר. אני חושבת שאלו דברים נכונים. בריצות כמו גם בכלל בחיים. אבל הכל נשכח לי ברגע שהייתי באמצע, בפנים. בפעם הראשונה בחיי מצאתי עצמי בוכה מתסכול באמצע ריצה. איבדתי את הקבוצה, איבדתי את הקצב, ולרגע נדמה היה לי שאיבדתי את הדרך. זה לא שלא היה לי כח. עשרים ושניים ק"מ רצתי בסדר גמור ואז הברך קרסה לי, כאבה לי נורא. כאב שכבר שבועיים אני קצת מדחיקה. בתחנה של רחוב עשרים ושתיים חשבתי שהנה אני מפסיקה. מתקשרת. לא מסיימת. אבל לא הייתי מסוגלת. אני יודעת, גם סוג של מחלה, גם אותה אני מדחיקה. אז רצתי את כל העשרים ותשעה. אין לי יותר לאן לדחוף את זה. אני מפתחת לי פציעה.

 

עוד דבר שעשה לי קצת רע. במעטפת האמצע של החיים, טיפה מעל שכבת האנשים הבאמת קרובים אני כמעט אף פעם לא מצליחה להשתלב בקבוצה. כבר אין לי מושג כמה מזה מבחירה וכמה מחוסר ברירה. לפעמים זה עצוב לי. במיוחד ביום כמו היום כשאני קצת יותר פגיעה.

 

אין כאן דרמות גדולות, אני יודעת. לא השארתי את קופסת הפרופורציות בגינה. אני בטח סתם קצת עייפה.

נכתב על ידי , 13/3/2006 03:38  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)