לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 

בית מחסה לאותן המילים שנולדו ויצאו לאוויר העולם, ואיש אינו חפץ בהן מלבדי.


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2006

צבע



 

 

 

נשכבתי על המיטה לקרוא ספר. שעת קריאה היא לא שעת שינה. אפילו קצת שמש עוד היתה ערה. אבל בשלב מסוים לא עמד לי כוחי. להתכסות כבר היה מעל ליכולתי. אחזתי חזק בשולי השמיכה והתגלגלתי גילגול של שבלול יחד איתה. היא הלחמניה אני הנקניקיה.

 

בזמן שמוחי שקע שנות אור לאחור ניסיתי לכוון את מחוגי נפשי אל נקודת האל חזור. ניסיתי להבין מתי בעולמות היותר משונים הדברים משתנים, מתי הפכת להיות לי שר הצבעים. נכון שכשאתה לא נמצא הכל עוד קיים, אבל רק בשחור או אפור או לבן.

בכל פעם שבא לי צהוב של זריחה או אדום של שקיעה, בכל פעם שבא לי חום של חול או ים של כחול אז בעצם בא לי אותך. אצלך המכחול.

 

התערפלתי בטרם נמצאה התשובה. לא אכפת לי. צייר בי אותך.


נכתב על ידי , 21/3/2006 08:02  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiloli אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miloli ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)